Personalizarea şi integrarea soluţiilor inteligente - tendinţele pe piaţa saunelor
Amenajări / 13 iulie 2018

Cererea pe piaţa internă a căzilor de hidromasaj şi a saunelor este într-o uşoară creştere, potrivit reprezentanţilor companiei Sentiotec, care ne-au precizat că nivelul exporturilor a rămas relativ constant.
Tendinţele în sectorul de profil sunt produsele personalizate şi integrarea soluţiilor inteligente, conform surselor citate: "Se caută modelele premium, de exemplu saunele din hemlock canadian, cedru, plop etc.".
Compania are în portofoliu 35 de modele de saune standard, cu preţuri cuprinse în intervalul 1500-4500 de euro. "Producem saune finlandeze, bio-saune (aşa numitele saune soft, echipate cu sobe cu vaporizator), saune hibride (uscate+infra) şi infrasaune. Toate modelele sunt personalizabile, în funcţie de spaţiul disponibil şi cerinţele clientului. În jur de 85% dintre solicitări sunt în acest sens", ne-au precizat reprezentanţii companiei.
Cele mai solicitate modele sunt saunele finlandeze (uscate), iar clienţii vin în special din domeniul public (hoteluri, spa-uri, cluburi sportive, fitness) şi în mai mică măsură mediul privat.
Sentiotec importă echipamente pentru saune - sobe, panouri control, sisteme cromoterapie, sisteme audio etc., iar echipamentele sunt integrate în saunele de producţie şi concepţie proprie.
Compania exportă produse în SUA, Germania, Austria, Algeria şi a realizat o cifră de afaceri de 2,84 milioane euro, anul trecut, comparativ cu 1,12 milioane euro, în 2016. Pentru anul în curs, Sentiotec intenţionează să se menţină cel puţin la nivelul din 2017.
Bugetul de investiţii al companiei este de aproximativ 300.000 de euro.