Aproximativ 70% dintre romanii aleg sa cumpere pavelele direct de la producator, in timp ce 20% se orienteaza catre magazinele specializate, iar 10% apeleaza la antreprenorul lucrarii, a precizat Sebastian Bobu, directorul executiv al Symmetrica.
Potrivit afirmatiilor sale, dintre romanii care aleg magazinele specializate pentru a achizitiona acest tip de produse, majoritatea se indreapta catre retelele de bricolaj, acestea fiind potrivite mai ales pentru cei care doresc volume mici, necesare pentru lucrari nu foarte ample.
In ceea ce priveste comportamentul de achizitie al romanilor ce aleg magazinele de bricolaj, reprezentantul companiei a mai adaugat ca decizia de achizitie este luata pe criteriu estetic, forma si culoarea fiind cele mai importante aspecte. Astfel, nuantele simple de rosu sau maro reprezinta circa 70% din vanzarile de pavele, in timp ce amestecurile de mai multe culori insumeaza un procent de 30%. In ceea ce priveste formele, cele cu laturi drepte, dreptunghiulare sunt alese cel mai des.
In prezent, vanzarile Symmetrica in magazine insumeaza 7% din business-ul companiei.