Investitorii hotelieri din Romania cheltuie sume cuprinse intre 10.000 si 40.000 de euro pentru utilarea bailor cu lavoare, potrivit Kuma Romania, producator autohton de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii.
Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania, precizeaza:
"Hotelurile de 3, 4 si 5 stele din Romania cu un numar de 40-60 de camere aloca sume importante pentru amenajare bailor, deoarece managerii au inteles ca turistii se intorc doar daca s-au simtit confortabil. Asa ca, din ce in ce mai mult, se pune accent pe amenajare adecvata cu ansambluri de lavoare generoase ce dispun de accesorii incluse si detalii exclusiviste."
Dezvoltatorii hotelieri aleg produse cu un design deosebit care sa ajute la diferentierea locatiei si la atragerea de turisti. Astfel, baile din hoteluri ofera treptat confortul unor adevarate SPA-uri, fiind personalizate in functie de spatiu si in ton cu amenajarea intregii camere. Functionalitatea este un alt criteriu pe baza careia hotelierii aleg lavoarele. Astfel, modelele cu blaturi generoase ce pot incorpora si spatii de depozitare sau rafturi port-prosop sunt cel mai des alese.
Pentru anul in curs Kuma estimeaza mentinerea cifrei de afaceri la nivelul anului trecut - 3 milioane de euro. Din totalul business-ului 20% este realizat pe plan local, restul de 80% revenind exportului pe piete europene.