VAUNT, platforma de management a vânzărilor dedicată dezvoltatorilor imobiliari, care dezvoltă şi un marketplace pentru investitori interesaţi să cumpere apartamente în Europa, raportează tranzacţii imobiliare încheiate de clienţii săi de aproximativ 210 milioane de EUR în primele luni ale anului. Peste 70 de clienţi gestionează peste 20.000 de proprietăţi pentru vânzare sau închiriere prin VAUNT, pe lângă cele vândute deja în cei 3 ani de activitate ai startup-ului tech.
VAUNT facilitează procesele de vânzare pentru dezvoltatorii imobiliari, printr-o serie de module pe care le pune la dispoziţie pentru gestionarea lead-urilor, campanii de marketing, încheierea de contracte, urmărirea tranzacţiilor şi nu numai.
În primele 6 luni ale anului, 14 noi dezvoltatori din România au început să folosească VAUNT. În total, clienţii VAUNT gestionează peste 20.000 de unităţi pe platformă. Cele mai importante trenduri ale acestei jumătăţi de an, conform datelor agregate de VAUNT, indică:
Preferinţa pentru apartamente de 2 camere
Tranzacţii mai puţine, dar mai valoroase - valoarea medie a unei tranzacţii fiind aprox 115 800 EUR
Dezvoltarea oraşului Constanţa ca următorul hub imobiliar, atât pentru piaţa rezidenţială, cât şi pentru celelalte verticale
Cel de-al treilea trimestru vine cu rezultate pozitive pentru VAUNT şi partenerii săi, care au gestionat în platformă proprietăţi tranzacţionate în total cu aproximativ 103 milioane EUR. VAUNT urmăreşte să îşi extindă portofoliul de clienţi atât din România, cât şi în regiune.