Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2024

Adaptarea - soluţia Reve la provocările economiei

Amenajări /

Adaptarea - soluţia Reve la provocările economiei

  • document ataşat apasă aici pentru a descărca.

    Compania Reve, producătoroare de piscine, saune, băi de aburi şi spa-uri, a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 500.000 de euro, ne-a transmis Bogdan Precup, directorul general al societăţii.

    Acesta estimează că va putea păstra rezultatul financiar de anul trecut şi în 2024, sperând la o uşoară creştere a vânzărilor.

    Bogdan Precup ne-a vorbit, într-un interviu, despre activitatea companiei, dar şi despre tendinţete din piaţă, noutăţi şi competiţie.

    (Interviu cu Bogdan Precup, directorul general al Reve)

    Reporter: Economia actuală vine cu tot mai multe provocări - dobânzi, inflaţie, tehnologie etc... Cum evoluează domeniul în care activaţi, în acest context?

    Bogdan Precup: Adaptare. Aceas­ta este soluţia noastră referitoare la situaţia economică actuală. Fiecare proiect înseamnă o cerinţă nouă, dar şi un buget diferit şi, din acest motiv, încercăm să ne adaptăm de fiecare dată. Deoarece produsele noastră nu se încadrează în segmentul de soluţii standard, fiecare cerinţă este tratată separat, pornind de la dorinţa Beneficiarului şi până la bugetarea corectă a produsului final.

    Reporter: Cum vă adaptaţi noilor tendinţe tehnologice şi trendului de retail online?

    Bogdan Precup: Construcţia noastră ca societate comercială este îndreptată exclusiv către mediul offline. Am tatonat, bineînţeles, şi trendul online, însă direcţia noas­tră rămâne neschimbată. Ne îndreptăm atenţia către clienţii care doresc să investească în proiecte de uz privat sau comercial. Satisfacţia este infinit mai mare când vezi că în urma ta rămâne un lucru bine apreciat.

    Reporter: Din ce zone vine cererea în special?

    Bogdan Precup: Aş putea spune că, în momentul de faţă, există o pondere mai mare din partea mediului privat, în special din partea consumatorilor casnici. Se simte totuşi un trend în creştere şi în zona mediului comercial, însă într-un ritm destul de lent.

    Reporter: Care sunt tendinţele în piaţă (piscine/spa&wellness)?

    Bogdan Precup: Piaţa din România este destul de bine definită. Există produse şi soluţii tehnice deja foarte cunoscute şi aici fac referire atât la piscina cu membrană PVC, cât şi la piscina finisată cu ceramică, însă destul de încet îşi fac loc şi alte produse: piscina din inox, piscina din polipropilenă, pis­cina din ceramică, piscina din acril.

    Reporter: Care este bugetul me­diu al unui cumpărător şi ce profil are clientul dumneavoastră?

    Bogdan Precup: Bugetul mediu se situează undeva la 30.000 de euro pentru o piscină. Clienţii noştri sunt persoane care cer referinţe din piaţa liberă, îşi fac temeinic temele în ceea ce privesc alegerea partenerului de afaceri, iar la final transferă încrederea şi res­ponsabilitatea către noi.

    Reporter: Cum se educă clienţii din domeniu - mă refer atât la cei care-şi cumpără piscine, cât şi la cei care au amenajate spaţii de spa şi wellness?

    Bogdan Precup: Pentru pionierii piscinelor şi ai wellnessului putem vorbi de experimentare. Odată trecut prin situaţii mai puţin plăcute, înţelegi ce ai nevoie şi automat ştii şi ce să ceri în viitor. Pentru un segment destul de mare de clienţi, aceasta a fost reţeta uzuală. Pentru cei care inves­tesc astăzi, internetul oferă un suport extraordinar de bine pus la punct în ceea ce priveşte informarea şi documentarea. Există grupuri dedicate de posesori de pis­cine, documentaţii de la diverşi producători şi furnizori, articole, experimente etc.

    Reporter: Ce produse noi aveţi anul acesta?

    Bogdan Precup: Anul acesta am introdus în portofoliul nostru piscina din polipropilenă. Acest tip de produs este foarte apreciat pe piaţă de vest a Europei, atât datorită proprietăţilor materialului, cât şi a timpului scurt de implementare. De asemenea, promovăm şi căzile cu hidromasaj, atât de uz privat, cât şi uz comercial, datorită timpului scurt de livrare, dar şi din cauza întreţinerii facile şi uşoare.

    Reporter: Cum vedeţi evoluţia Inteligenţei Artificiale (este o provocare sau o oportunitate în activitatea dumneavoastră)?

    Bogdan Precup: Pentru moment, AI nu se face simţită în acest domeniu. Mai repede îl pot considera o provocare, deoarece implementarea ei nu poate înlocui factorul uman. Zona de interes pentru AI este destul de insignifiantă în ceea ce presupune construcţia unei piscine, saune etc., dar cred că îşi poate găsi o poziţie în ceea ce înseamnă tratarea apei din piscină.

    Reporter: Cum caracterizaţi concurenţa?

    Bogdan Precup: Concurenţa din România se înscrie pe drumul corect şi normal. Evoluăm împreună, dezvoltăm parteneriate şi prietenii şi participăm cu toţii la dezvoltarea pieţei locale.

    Reporter: Ce rezultate financiare aţi avut anul trecut şi ce estimări faceţi pentru acest an?

    Bogdan Precup: Anul financiar 2023 a fost încheiat cu o cifră de afaceri de 500.000 de euro. Estimările noastre privesc o menţinere a acestei cifre, poate o uşoară creştere.

    Reporter: Mulţumesc!

    Ştirile zilei

    Revista
    BURSA Construcţiilor

    Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

    Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

    Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

    În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

    Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

    Locuinţe

    Piaţa Imobiliară

    Proiecte

    Amenajări

    Smart City

    Materiale

    Preţuri

    Finanţare

    Investiţii

    Perspective

    Companii

    Internaţional