Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2024

Color Smart se extinde în şase noi oraşe

V.G. Ştirile Zilei /

Color Smart se extinde în şase noi oraşe

Color Smart Distribution îşi continuă dezvoltarea şi caută parteneri pentru extinderea cu showroom-uri dedicate în şase noi oraşe în 2023, potrivit unui comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.

Iaşi, Suceava, Petroşani, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Covasna sunt principalele oraşe targetate de compania românească.

"Din strategia noastră pentru anul 2023 face parte şi extinderea sistemului de distribuţie cu showroom-uri dedicate în oraşele unde nu suntem încă prezenţi. De la începutul anului 2022 am avut campanii susţinute în a găsi parteneri calificaţi în oraşele mari din România. Am deschis în primele 6 luni ale anul 2022 magazine partenere în Sibiu, Alba-Iulia, Braşov. În vară am semnat un nou contract pentru zona Brăila-Galaţi, magazin care se va deschide până la finalul anului. Ne dorim să continuăm extinderea şi să aducem produsele din portofoliul Color Smart şi în alte oraşe din ţară, şi să încheiem colaborări în zona Moldovei-Iaşi, Suceava, în zona Hunedoara-Petroşani, Târgu Jiu şi în Ardeal-Târgu Mureş, Covasna", a declarat Cătălina Trupşor, CEO şi fondator Color Smart.

Conform sursei citate, investiţia pe care ar trebui să o bugeteze un viitor partener Color Smart este de aproximativ 35.000-40.000 euro. Aceasta implică amenajarea unui showroom dedicat de minim 100 mp, decorat după randările realizate de unul din arhitecţii cu care colaborează Color Smart, un stoc de marfă iniţial şi materiale necesare.

Vânzările partenerilor pot ajunge până la 120.000 de euro din al doilea an de activitate, în funcţie de modul în care implementează recomandările oferite de Color Smart pe durata trainingurilor pe care compania le oferă.

"În primul an de activitate a showroom-urilor partenere vorbim practic de o perioadă de aclimatizare, în care aceştia se poziţionează pe piaţă prin valoarea unică a produselor şi serviciilor pe care le oferă. În această perioadă, îi încurajăm să îşi creeze şi consolideze comunităţile de arhitecţi, designeri, aplicatori şi bineînţeles a consumatorului final. Color Smart le oferă tuturor partenerilor sprijini şi suport pe întreaga perioadă de activitate. De la traininguri de produs, de vânzări şi în logistică şi până la strategia de promovare în social media şi desfăşurarea campaniilor de marketing, suntem alături de parteneri şi îi ghidăm la fiecare pas. Dacă aceştia respectă recomandările noastre, vânzările pot ajunge până la 120.000 de euro din al doilea an de activitate", a explicat Cătălina Trupşor.

Pentru a deveni partener Color Smart este nevoie de un plan coerent de business pentru o perioadă de 2-5 ani, cu o strategie bine definită, dar şi cunoştinţe despre competiţie şi piaţă. Expertiza de business este de asemenea un punct important pe care Color Smart îl ia în calcul, arată sursa citată.

Înainte de deschiderea oficială a showroomului, Color Smart pune la dispoziţie partenerilor un plan de inducţie, de aproximativ 4 luni în care colaboratorii parcurg toate etapele importante, astfel încât să poată deschide magazinul cu succes, să aibă o echipă pregătită să vândă încă de la început.

Toate materialele decorative şi lavabile pentru decorarea spaţiului noului partener sunt oferite de Color Smart. Totodată, aceştia primesc un set complet, format din 35 de cataloage şi paletare care fac parte din materialele de suport vânzare, împreună cu una din maşinile de pigmentat, care rămâne în custodia lor, pe parcursul colaborării.

Color Smart recomandă partenerilor să lucreze de la început cu sisteme informatice: ERP, CRM, să aloce un buget pentru campaniile de marketing şi în achiziţia de materiale de suport vânzare.

Prin strategia de extindere, Color Smart îşi propune să fie mai aproape de specialiştii şi clienţii care au nevoie de suport pe tot parcursul proiectelor. Acest lucru va contribui la îmbunătăţirea serviciilor, a termenelor de livrare, dar şi la crearea unor condiţii optime pentru alegerea culorilor sau a texturilor necesare unei amenajări interioare de vis.

În prezent, Color Smart are locaţii proprii, în Bucureşti, Constanţa şi în Timişoara, precum şi o reţea formată din 12 distribuitori la nivel naţional: Cluj, Oradea, Craiova, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Focşani, Bacău, Piatra Neamţ, Braşov. De asemenea, compania este prezentă în 9 depozite de profil din ţară.

În portofoliul Color Smart se regăseşte o gamă largă de servicii ce pot fi achiziţionate de către clienţi, de la materiale şi accesorii, la servicii de consultanţă sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori, se precizează în comunicat.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Perspective

Companii

Internaţional