Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2024

CBRE: "Românilor le place să ia masa la mall"

Alexandru Costea Piaţa Imobiliară /

Procentele celor care când intru într-un centru comercial o fac doar pentru a merge la restaurant sau cafenea

Procentele celor care când intru într-un centru comercial o fac doar pentru a merge la restaurant sau cafenea

Aproape o treime din consumatorii din Europa, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu îşi propun să intre într-un restaurant sau într-o cafenea când merg într-un centru comercial, conform celui mai recent studiu Food&Beverages realizat de compania de consultanţă imobiliară CBRE.

Potrivit concluziilor studiului, remise azi redacţiei, cumpărătorii din Emiratele Arabe Unite, Africa de Sud, Turcia, România şi Spania asociază centrele comerciale cu destinaţia lor favorită pentru a lua masa. Reprezentanţii CBRE consideră interesant faptul că 40% merg la cumpărături după ce intră într-un restaurant sau o cafenea, chiar dacă intenţia lor iniţială era doar să ia masa.

"Studiile CBRE arată tendinţa clară a consumatorilor de a căuta şi aprecia oferte consistente şi diverse de restaurante şi cafenele în centrele comerciale ceea ce ar putea aduce tendinţe noi în realocarea spaţiilor pentru a oferi vizitatorilor opţiuni mai bune pentru zona de food court", mai arată sursa citată.

Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA: "Rezultatele înregistrate la nivel EMEA se regăsesc în piaţa locală - românii apreciază zona de restaurante şi cafenele din cadrul unui centru comercial. În acelaşi timp, consumatorul român devine mult mai pretenţios - el aşteaptă calitate şi o experienţă memorabilia atunci când ia masa într-un centru comercial. Astfel, dezvoltatorii, proprietarii şi companiile de property management trebuie să ofere soluţii inovative şi să livreze clientului această experienţă. În unele cazuri, asta poate însemna o reconfigurare totală a zonei de food, în altele poate însemna doar lărgirea mixului de operatori, prin aducerea de restaurante cu specific local sau cu profil special, iar pentru alte centre se poate lucra strict la partea de design (zona de sitting confortabilă, scaune de masă pentru copii, terase, zone verzi)".

Realizatorii studiului au intervievat 22.000 de subiecţi din 22 de pieţe din Europa, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu pentru a le afla percepţiile despre zona de food court din centrele comerciale. Rezultatele arată că 59% dintre cumpăraătorii din Emiratele Arabe Unite, 57% dintre sud-africani, 52% din turci, 51% dintre polonezi si 42% dintre spanioli merg la mall doar să mănânce şi să bea.

Ştirile zilei

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Amenajări

Smart City

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Companii

Internaţional