Consiliul Judeţean Gorj derulează în acest an proiectul mai multe proiecte privind reabilitarea drumurilor judeţene - DJ 665 Km 0+000 - 54+500 şi DJ 675C km 0+000 - 4+300 - lucrările fiind realizate, la jumătatea lunii februarie, într-o proporţie de 85%, potrivit doamnei Carmen Toropu, funcţionarul responsabil din cadrul Cj Gorj.
În plus, Consiliul Judeţean Gorj îşi propune să demareze în cursul anului 2011 o serie de noi proiecte:
Reabilitare drum judeţean DJ 673A, Dragoteşti - Mătăsari - DN 67, 27, 79 km, Jud.Gorj, proiect contractat;
Reabilitare drum judeţean DJ 673, Siacu - Borăscu - Turceni - Broşteni (DN 66), km 16+650 - 41 + 650, Jud.Gorj, depusă pe P.N.D.I;
Reabilitare drum judeţean DJ 675, km 0+000 - 25+000, Tg.Cărbuneşti - Ţicleni - Peşteana Jiu, Jud.Gorj, proiect aflat la jumătatea lunii februarie în curs de contractare, urmează procedura de licitaţie execuţie lucrări;
Reabilitare drum judeţean DJ 672 km 0+000 - km 43+623, Ciuperceni - Godineşti - Tismana - Peştişani - Brădiceni - Buduhala (DN 67), Jud.Gorj, depus pe P.N.D.I ;
Consolidare poduri pe DJ 674 B, km 27+700 şi km 28+000, Borăscu, urmează să se semneze contractul de execuţie lucrări;
Reabilitare sistem rutier DJ 671 B, km 4+500 - km 41+000, Lim. Jud. Mehedinţi - Văgiuleşti - Motru - Glogova - Camuieşti, Jud. Gorj, faza de proiectare - urmează procedura de licitaţie servicii proiectare;
Reabilitare sistem rutier DJ 665 D, km.0+000 - km4+810, Pociovalişte (DN 67 C) - Siteşti - Bumbeşti -Piţic (DN 67), Jud.Gorj, faza de proiectare - urmează procedura de licitaţie servicii proiectare;
Reabilitare sistem rutier DJ 674 C, km 0+000 - km7+058, Câlnic (DN 67) - Şomăneşti - DN - 66, Jud.Gorj, faza de proiectare - urmează procedura de licitaţie servicii proiectare;
Consolidare pod pe DJ 675 B, km 24+800, Com.Alimpeşti, Jud.Gorj, faza de proiectare urmează procedura de licitaţie servicii proiectare.
În bugetul propriu general al judeţului Gorj pe anul 2011, pentru transporturi rutiere este prevăzută suma de 46,89 milioane lei.
În etapa de programare bugetară, cheltuielile pentru infrastructura rutieră au asigurată finanţarea în procent de 100%, avându-se în vedere că resursele bugetare au fost estimate în strictă corelare cu posibilităţile de încasare.
Probleme întâmpinate în derularea proiectelor de infrastructură rutieră au fost: lipsa de fonduri şi neasigurarea de cofinanţare de la bugetul de stat.