JYSK are o nouă colecţie de mobilier şi accesorii de grădină pentru vara 2021
Amenajări / 09 aprilie 2021
JYSK a lansat, luna trecută, noua colecţie pentru Vara 2021, un sortiment variat de mobilier, decoraţiuni şi accesorii pentru exterior care, potrivit companiei, urmează cele trei trenduri ale verii: Basic, Infusion şi Mindful Garden.
Printre noutăţile colecţiei se numără leagănul GJERN, cu stativ din oţel şi şezut din poliratan în formă de ou, disponibil în două culori; masa pliabilă YTTRUP şi setul pentru terasă GLAMSBJERG - cu cadru din aluminiu şi lemn de tec certificat FSC.
Noua colecţie de mobilier şi accesorii de grădină este disponibilă în magazinele JYSK din luna martie.
Rikke BlFsild, Range & Design Manager JYSK, a declarat în cadrul evenimentului online de lansare a noii colecţii: "Atunci când am început să pregătim trendurile pentru Vara 2021, ne-am gândit la ce va însemna să fii fericit în acest an, în contextul actual. Am descoperit trei trenduri: Basic, Infusion şi Mindful Garden. Am creat o poveste pentru fiecare dintre aceste trenduri".
Decoraţiunile pentru grădină includ felinare, lămpi solare, perne de scaun, covoare de exterior, jardiniere şi ghivece care urmează cele trei trenduri menţionate.
Basic este trendul definit de culorile de bază, iar texturile acestuia includ materiale naturale cu structuri interesante şi siluete bine definite ale produselor.
Cu trendul Infusion, designul interior copiază natura, cu formele ei ogranice şi materialele neprelucrate. Reprezentanţii companiei spun că prin acest trend este creat un spaţiu care ajută la deconectare şi calm. "Tehnologia se îmbină cu dorinţa de meditaţie, de a trăi sustenabil, şi cu inovaţiile viitorului. Culorile specifice sunt Desert Sage, Oil Green, Balsam Green, Smoke Blue şi Dusk Blue", potrivit JYSK.
Mindful Garden propune un design optimist, în care compoziţiile sunt armonioase, cu flori, elemente lucioase şi siluete inspirate din trecut. Culorile sunt calde, inspirate din tonurile pământii. Muted Clay, Faded Rose, Hot Chocolate sau Asphalt sunt tonurile care definesc Mindful Garden.
Line Skaaning Lindskov, Range & Design Coordinator JYSK, oferă câteva sfaturi despre cum poate fi decorat spaţiul exterior: "Unul dintre cele mai de amploare trenduri în acest moment este să amenajăm spaţiul exterior aşa cum decorăm interiorul. De exemplu, să decorăm podeaua terasei sau a balconului. Putem face asta folosind covoare, felinare sau plante aşezate direct pe jos. Este o metodă excelentă de a duce confortul şi intimitatea din interior în exterior. Personal, îmi place să aşez lucrurile pe mai multe niveluri - ghivece cu plante, felinare şi decoraţiuni aşezate direct pe podea, pe o bancă şi pe o etajeră. Aşa pot fi vizibile toate".
Noua colecţie, alcătuită din produse sustenabile
Sustenabilitatea produselor a fost un factor important în pregătirea noii colecţii, potrivit JYSK, care precizează: "De exemplu, scaunul de grădină SADBJERG este realizat din plastic reciclat din oceane, are design minimalist, iar la finalul utilizării, poate fi dezmembrat în părţi realizate dintr-un singur tip de material, ca să poată fi reciclat. De asemenea, tot mobilierul de grădină din lemn este realizat din lemn certificat FSC, care atestă faptul că provine din silvicultură sustenabilă".
Sam Harrington, Sustainability Manager JYSK, spune: "Sustenabilitatea înseamnă să ne putem împlini nevoile de astăzi fără să periclităm nevoile generaţiilor care vor veni după noi. Ne uităm mereu la impactul pe care îl avem asupra mediului, în tot ceea ce facem, iar impactul asupra mediului începe cu materialele brute pe care le folosim. Încercăm să folosim cât mai multe materiale reciclate, precum bumbac, plastic sau poliester reciclat, precum şi materiale sustenabile ca bumbacul organic şi lemnul certificat FSC".
JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa. Primul magazin JYSK a fost deschis în Danemarca, în anul 1979. În prezent, JYSK desfăşoară operaţiuni în 51 de ţări, are peste 26.500 de angajaţi şi peste 3.000 de magazine. În Germania, grupul îşi desfăşoară activitatea sub denumirea de Dänisches Bettenlager, iar în restul ţărilor sub numele de JYSK.
Compania este deţinută de familia fondatorului său, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu şi alte firme. Cifra de afaceri a JYSK este de 4,1 miliarde euro.
JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua locală numără în prezent 95 de magazine.