Consiliul Judeţean Gorj derulează prin Programul Operaţional Regional, proiectul vizând reabilitarea, modernizarea şi echiparea ambulatorului Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu. La mijlocul lunii mai era în curs etapa realizării procedurilor de achiziţie publică pentru servicii de audit şi servicii de promovare proiect. Urma ca în luna mai să fie lansate procedurile pentru achiziţia publică de execuţie lucrări şi furnizare dotări, cu o valoare estimată la 14,63 milioane de lei, fără TVA. De asemenea, urma să înceapă şi achiziţia publică pentru servicii dirigenţie de şantier. Valoare estimată a acestora era de aproximativ 140.000 lei, fără TVA.
Până la mijlocul lunii mai nu au fost solicitate rambursări în cadrul acestui proiect, deoarece semnarea contractului de finanţare a avut loc în luna februarie. Însă până la sfârşitul lunii mai, după finalizarea primei proceduri de achiziţie publică, va fi înaintată cererea de prefinanţare. Durata de implementare a proiectului este de 24 de luni, mai spun reprezentanţii CJ Gorj.