ÎN LUNA MARTIE"Harrods" a lansat prima sa gamă de mobilă de lux
Mobilier / 05 aprilie 2017
Magazinul britanic de lux "Harrods" a lansat, în luna martie, prima gamă proprie de mobilă in-house, realizată în colaborare cu brandul italian "Porada" şi furnizorul britanic "Artistic Upholstery".
În spatele acestei iniţiative se află Annalise Fard, director în cadrul "Harrods Interiors", care a realizat schimbări considerabile pentru acest magazin de lux, inclusiv prin aducerea unor mărci precum Tom Dixon şi Kelly Wearstler.
Colecţia de mobilă include dulapuri, mese, fotolii, canapele şi servante moderne, însă inspirate din croielile şi bijuteriile Art Deco ale anilor 1930.
Annalise Fard a declarat că noua gamă de mobilă, proprie, reprezintă "pasul care a urmat în mod natural relansării, în urmă cu patru ani, a diviziei pe care o conduce - Harrods Home". Doamna Fard a menţionat: "Harrods Interiors a lucrat adesea cu piese de mobilier personalizate pentru proiecte rezidenţiale. În timp, am reuşit să identificăm înclinaţia clienţilor noştri către estetica Art Deco a anilor 1930, un stil extrem de apreciat de către cei mai mulţi dintre aceştia. Este o perioadă care aminteşte de un simţ estetic atemporal şi elegant, aşa că am considerat că este un punct de plecare perfect pentru colecţia noastră".
Detaliile mobilierului sunt complexe şi conţin materiale de lux, precum marmura, catifeaua, satinul sau detaliile din alamă.
"Porada", brand cunoscut la nivel mondial pentru experienţa sa în crearea de mobilier artizanal de culoare închisă, a fost ales să producă mobilă pentru "Harrods" în baza relaţiei de lungă durată pe care o are cu acest magazin (din 1994).
"Harrods", magazin care a luat fiinţă în 1824, a mai distribuit mobilă anterior, inclusiv producţii aparţinând "Vitra", "Gubi" şi "B&B Italia".