ANALIZĂ TRANSPARENCY MARKET RESEARCH, LA NIVEL GLOBAL:Piaţa mobilei de lux se va apropia de 30 de miliarde de dolari în 2022
Mobilier / 11 aprilie 2018
Domeniul va înregistra o rată agregată de creştere de 5,2% între 2017 şi 2022
Piaţa mondială a mobilierului de lux este aşteptată să crească de la 22,937 miliarde de dolari în 2017 la 29,5 miliarde de dolari în 2022, conform unei analize realizate de Transparency Market Research (TMR), preluată de editiontruth.com.
Aceasta menţionează că sectorul analizat va consemna ă rată agregată de creştere (CAGR) solidă, de 5,2%, între 2017 şi 2022.
TMR anticipează că mobila din lemn va deveni segmentul lider pe piaţa de lux, cu o expansiune CAGR de 5,8% între 2017 şi 2022.
Pe zone geografice, analiza notează că Europa va deveni cea mai profitabilă piaţă pentru mobilierul de lux şi va ajunge la 8,78 miliarde de dolari în 2022.
În afară de Europa, Orientul Mijlociu va fi, de asemenea, o piaţă atractivă în anii care vor veni datorită sectorului ospitalităţii, aflat în creştere semnificativă, mai notează analiza, adăugând că şi Asia Pacific va fi o piaţă profitabilă în domeniu în contextul sporirii veniturilor populaţiei şi al urbanizării rapide.
TMR menţionează că, în regiunea Asia Pacific, China va deveni consumatorul cel mai important de mobilier de lux.
Potrivit TMR, jucătorii principali de pe piaţa mobilei de lux, la nivel mondial, vor avea tot mai multe unităţi de producţie pe pieţele emergente, pe fondul costului redus al operaţiunilor şi al investiţiilor.
Strategia cel mai frecvent adoptată de majoritatea jucătorilor din piaţa mobilei de lux, la nivel mondial, este utilizarea unor metode de marketing agresive, scrie raportul TMR, care face referire la producători precum Muebles Pico, Nella Vetrina, Laura Ashley Folding PLC, Scavolini SpA, Henredon Furniture Industries Inc., Giovanni Visentin srl, Iola Furniture Ltd., Turri Srl, Heritage Home Group LLC.
Unul dintre factorii cheie care favorizează creşterea pieţei mobilei de lux este apariţia diverselor canale de distribuţie, subliniază raportul TMR, adăugând că această expansiune este generată de mai mulţi factori, şi anume:
comoditatea pe care o asigură cumpărăturile on-line, sporirea vizibilităţii produselor prin afişaje în mall-uri şi magazine de mobilă.
Strategiile puternice de branding şi marketing adoptate de jucătorii-cheie stimulează, de asemenea, piaţa, notează raportul, menţionând că societăţile de profil adaugă în mod continuu produse noi la gama lor existentă de mobilier, impulsionând achiziţii.
Analiza mai arată că expansiunea pieţei mobilei de lux este alimentată şi de construcţiile şi pieţele imobiliare în plină expansiune.
Pe de altă parte, TMR atrage atenţia că una dintre provocările care limitează creşterea pieţei mobilei de lux, la nivel mondial, este sporirea gradului de conştientizare a consumatorilor cu privire la impactul negativ pe care îl are asupra mediului utilizarea mobilei din lemn.
Totodată, apariţia a tot mai multe produse de mobilier de lux contrafăcute, la preţuri mult mai reduse decât cele originale şi fabricate cu materiale de calitate scăzută, ameninţă creşterea pieţei mobilei de lux, susţine TMR.