Cemacon, producatorul de caramida, si-a majorat cifra de afaceri cu 34% in primele 9 luni ale anului fata de aceeasi perioada a anului precedent, pana la 34,8 milioane lei. Vanzarile cantitative au crescut cu 33%, iar profitabilitatea operationala a ajuns la 21%, respectiv 7,6 milioane lei.
"Am urmarit sa crestem, dar in conditii de profitabilitate. Am intrat pe piete noi, ne-am consolidat reteaua de parteneri, am adaugat si centrele proprii de distributie in zone cheie, am inovat prin produse, am trecut, cu succes, printr-un proces de rebranding si ne-am creat o noua imagine in piata", a declarat Liviu Stoleru, director general si presedinte al consiliului de administratie al Cemacon.
Rezultatele obtinute de Cemacon in primele 9 luni ale anului continua trendul ascendent inregistrat de companie inca din 2010. Fata de valorile inregistrate in 2009, vanzarile companiei la 9 luni in 2013, indica o crestere cu 72%, in conditiile in care vanzarile pe piata de caramida au scazut cu 32%.
Rezultatul financiar la 9 luni continua sa fie negativ, sub influenta costurilor cu dobanzile aferente pachetului de credite de peste 26 de milioane euro contractat de companie inainte de 2010. Procesul de restructurare a creditelor, ce se va implementa in urmatoarele luni va conduce la o puternica echilibrare a balantei companiei, care va pastra doar o datorie sustenabila de 13 milioane euro.
Pentru 2013, compania isi mentine ca obiectiv atingerea unei cote de piata de 16% la nivel national.