Cemacon S.A., producator de blocuri ceramice, a incheiat procesul de rebranding derulat in cadrul amplului program de reorganizare, inceput in 2010.
Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon, a declarat:
"Cemacon a trecut in ultimii ani printr-un proces de restructurare operationala si financiara. in 2010 era inca o intreprindere, acum este o companie importanta, care si-a dovedit potentialul. Aveam nevoie de o identitate vizuala, de o pozitionare si de o campanie de comunicare care sa reflecte noul Cemacon. Imaginea era prafuita si nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovatie. Ne-a placut mult ce-a iesit! Am lucrat cu o echipa plina de imaginatie, care a inteles exact ce ne dorim si care a avut o doza de nebunie care sa sustina ceea ce vrem sa transmitem".
Campania de rebranding a presupus repozitionarea companiei, redesenarea logo-ului si crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare, lansate in 2013. Pentru a sublinia cat mai bine caracteristicile noilor produse, numele ales a fost EVOCERAMIC. EVO reprezinta evolutia produselor Cemacon, are la baza tehnologia si viziunea. CERAMIC vine chiar de la materia prima folosita, argila arsa, care sta la baza produsului.
Identitatea Cemacon a fost declinata pe o plaja variata de elemente logistice si comerciale, cum ar fi standuri de expunere, autovehicule de transport si spatiile de productie si stocare etc. Totodata, rebranding-ul a inclus si dezvoltarea unui nou website.
Procesul de rebranding a fost sustinut de o ampla campanie de comunicare, care a presupus campanii outdoor, print, comunicare la punctele de vanzare, eveniment de relansare, pentru a transmite valorile noului Cemacon.
Infiintata in 1969 la Zalau, CEMACON S.A. are peste 40 de ani de experienta in realizarea de materiale de constructii. Compania si-a concentrat atentia pe obtinerea unei retete optime de fabricare a blocurilor ceramice, iar in prezent beneficiaza de o linie de productie moderna, automatizata, care permite realizarea unor produse inovatoare, la cele mai inalte standarde. Compania promoveaza conceptul de «constructii verzi», inclusiv prin dezvoltarea singurului bloc ceramic din Romania care nu necesita termoizolare suplimentara.