Cemacon S.A., producator de blocuri ceramice, a incheiat procesul de rebranding derulat in cadrul amplului program de reorganizare, inceput in 2010.
Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon, a declarat:
"Cemacon a trecut in ultimii ani printr-un proces de restructurare operationala si financiara. in 2010 era inca o intreprindere, acum este o companie importanta, care si-a dovedit potentialul. Aveam nevoie de o identitate vizuala, de o pozitionare si de o campanie de comunicare care sa reflecte noul Cemacon. Imaginea era prafuita si nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovatie. Ne-a placut mult ce-a iesit! Am lucrat cu o echipa plina de imaginatie, care a inteles exact ce ne dorim si care a avut o doza de nebunie care sa sustina ceea ce vrem sa transmitem".
Campania de rebranding a presupus repozitionarea companiei, redesenarea logo-ului si crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare, lansate in 2013. Pentru a sublinia cat mai bine caracteristicile noilor produse, numele ales a fost EVOCERAMIC. EVO reprezinta evolutia produselor Cemacon, are la baza tehnologia si viziunea. CERAMIC vine chiar de la materia prima folosita, argila arsa, care sta la baza produsului.
Identitatea Cemacon a fost declinata pe o plaja variata de elemente logistice si comerciale, cum ar fi standuri de expunere, autovehicule de transport si spatiile de productie si stocare etc. Totodata, rebranding-ul a inclus si dezvoltarea unui nou website.
Procesul de rebranding a fost sustinut de o ampla campanie de comunicare, care a presupus campanii outdoor, print, comunicare la punctele de vanzare, eveniment de relansare, pentru a transmite valorile noului Cemacon.
Infiintata in 1969 la Zalau, CEMACON S.A. are peste 40 de ani de experienta in realizarea de materiale de constructii. Compania si-a concentrat atentia pe obtinerea unei retete optime de fabricare a blocurilor ceramice, iar in prezent beneficiaza de o linie de productie moderna, automatizata.