Cemacon, producator de blocuri ceramice, si-a stabilit ca obiectiv ocuparea primului loc in Transilvania si a locului 2 la nivel national in ceea ce priveste cota de piata.
Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie Cemacon, precizeaza: "Cemacon si-a propus intotdeauna sa faca diferenta in piata, setand performante de business aparent imposibil de atins. In ultimii ani, am demonstrat ca am aplicat strategiile castigatoare iar, impreuna cu actionarii, am format o echipa, intelegand ca astfel suntem mai puternici."
Un alt obiectiv extrem de important pentru companie este finalizarea negocierilor cu Banca Comerciala Romana in vederea restructurarii creditului de 26 milioane de euro contractat de fostul actionariat si management, care atarna greu in balanta financiara a companiei.
Cemacon a inceput in 2010 un amplu proces de reorganizare, cu o echipa manageriala complet noua si implementand tehnici de management de criza. La finele trimestrului 3, Cemacon a raportat vanzari cu 38% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, iar, pana la sfarsitul anului, estimeaza o crestere cu 40% a cifrei de afaceri, fata de anul precedent.
Compania pregateste deja strategia pe 2014 pentru mentinerea trendului de crestere.