Oferta publica de vanzare de actiuni Adeplast derulata in perioada 2 -15 octombrie nu a fost finalizata cu succes. Volumul minim de subscrieri in vederea incheierii cu succes a acesteia nu a fost inregistrat, se precizeaza intr-un comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti.
Referitor la aceasta, Marcel Barbut CEO AdePlast, a declarat:
"Noi am fost pregatiti pentru Bursa, insa Bursa se pare ca nu a fost pregatita pentru AdePlast. Din pacate, cred ca nu suntem inca in stadiul in care Bursa sa fie o alternativa viabila pentru finantarea companiilor private din Romania.
Totusi, trebuie subliniat ca oferta de retail s-a subscris peste 100%. Asta inseamna ca romanii au fost interesati de Adeplast si au un apetit investional in acest sector. Oamenii au avut incredere in noi. Dar pentru ca un asemenea demers sa fie valid, este nevoie de mai mult decat atat."
Chiar daca listarea la Bursa a esuat AdePlast va merge inainte:
"Avem planuri pe termen scurt, mediu si lung. Pe termen scurt, pentru restul anului, ne intereseaza consolidarea pozitiei de lider de piata. Mizam pe o crestere consistenta business-ului AdePlast la final de an, la noua luni inregistrand un plus al cifrei de afaceri de 40 de procente. Evident, cresterea prognozata la finalul anuluiu sa va realiza in conditii de profit similare cu cele comunicate pana in prezent. Din 2014 vom incerca sa venim mai aproape de consumatorul final cu produse care sa ajunga lider de piata in segmentele in care inca nu sunt.", a adaugat Marcel Barbut.