Piata locala de centrale termice s-a situat in 2013 la acelasi volum si la aceeasi valoare comparativ cu anul precedent. Compania Ariston estimeaza mentinerea afacerilor proprii la un nivel similar anului 2012 in ceea ce priveste valoarea, ne-a precizat Catalin Draguleanu, Country Sales and Operations Manager Ariston Thermo Romania.
Principalul factor care a sustinut in acest an vanzarile a fost dorinta romanilor de a face economii la incalzire si de a obtine independenta si confort. De asemenea, continuarea debransarilor de la sistemul centralizat de incalzire are un impact major in piata de profil, majoritatea celor care iau aceasta decizie alegand instalarea unei centrale termice.
Pe de alta parte, sectorul de profil a fost influentat negativ in 2013 de incertitudinile din piata si de puterea de cumparare in scadere, considera domnul Draguleanu.
Ca raspuns la schimbarile din piata, in acest an compania a lansat o noua gama de produse, mai evoluate comparativ cu modelele existente. In plus, Ariston s-a axat pe dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor oferite prin retelele de distributie si service. Astfel, compania a ajuns la o retea de 300 de parteneri de service autorizati in intreaga tara.
Tot in 2013, Ariston a lansat si o campanie de extindere a garantiei pentru o parte dintre produsele sale de la 3 la 5 ani.
In 2014 compania va continua investitiile in dezvoltarea si imbunatatirea continua a serviciilor oferite, prin retelele de distributie si service, mai spune domnul Draguleanu.