REHAU Polymer vizeaza pentru 2014 mentinerea cifrei de afaceri, pastrarea cotei de piata si a profitabilitatii. "Ne asteptam sa nu fie modificari semnificative ale acestor indicatori anul viitor. Privim cu rezerva anul 2014. Estimam o usoara revigorare economica, care insa nu va avea efecte imediate asupra pietei constructiilor", afirma Bela Varga, directorul general REHAU Polymer, producatorul de tamplarie PVC, tevi si solutii din polimeri.
Chiar daca, in ansamblu, piata constructiilor a scazut in acest an fata de 2012, s-au manifestat si aspecte pozitive precum cresterea semnificativa a exporturilor clientilor companiei si o stratificare a pietei de profil bazata pe bonitatea firmelor.
Pe de alta parte, piata s-a confruntat cu o presiune pe pret si lipsa lichiditatilor.
Strategia urmata de REHAU in acest an a fost de reorganizare a afacerii din Romania, cu scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite clientilor si diversificarii sortimentelor de produse. "Ne-am concentrat oferta noastra pe segmentul premium", a adaugat domnul Varga.
In opinia reprezentantului REHAU, oportuntiatile anului 2014 vor fi date de proiectele din domeniul infrastructurii, bazate pe finantarile din fonduri europene si o usoara crestere a sectorului industrial, avand la baza relocarea productiei pe domeniile competitive. La polul opus, cele mai mari riscuri in 2014 ar viza inrautatirea bonitatii firmelor romanesti care activeaza in sectorul constructiilor si cresterea presiunii asupra preturilor.