Anul acesta investitiile romanilor in renovarea locuintelor au vizat in special baile si camerele de zi. De asemenea, in ultimul an a crescut interesul pentru reamenajarea gradinilor, conform unei analize realizate de Hornbach, retailerul de materiale de constructii si gradinarit.
Pe categoria de produse pentru locuinta, articolele care au inregistrat cele mai mari vanzări in reteaua retailerului au fost vopselele, pardoselile si obiectele sanitare, in timp ce pe zona de gradină s-au cumparat cu precadere articole pentru ingrijirea gazonului, a precizat Mugurel - Horia Rusu, directorul general Hornbach Romania.
Ultima perioada a adus modificari si in atitudinea consumatorului roman, acesta devenind mai atent la cheltuieli. Daca in trecut designul era principalul factor decident, astazi clientii se orienteaza in primul rand in functie de raportul calitate - pret al produselor, adaug[ domnul Rusu.
Grupul Hornbach, detine in Romania 5 magazine: trei in Bucureşti, unul in Brasov si unul in Timisoara.