Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2024

DURAZIV:Majoritatea comenzilor de adezivi pentru placări ceramice vizează produse din categoria economic

V.B. Materiale /

Daniel Guzu

Daniel Guzu

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, lansează adezivul AM7, un produs economic din gama adezivilor pentru placări, pentru a veni în întâmpinarea cererii actuale din piaţă, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.

Noua reţetă respectă cele mai stricte norme în materie de calitate, dar nu mai conţine aditivii speciali, specifici produselor Duraziv dezvoltate de companie în laboratoarele proprii de cercetare. Prin lansarea AM7 compania mizează pe un avans al vânzărilor de adezivi pentru placări şi creşterea volumelor.

AM7 este un produs economic din gama adezivilor pentru placări. Produsul este o completare de gamă pentru categoria de produse entry level, putând fi utilizat în sistem cu chitul de rosturi GM 57, chit disponibil în saci de două şi cinci kilograme, într-o varietate mare de culori. Acest pachet a fost gândit pentru a oferi o alternativă superioară calitativ pe acest segment de preţ.

Focusul pe segmentul economic reflectă o tendinţă a pieţei de adezivi, în care volumele sunt generate preponderent de produsele cu beneficii standard

"Am mizat întotdeauna pe un preţ corect, astfel că am dezvoltat un adeziv care este superior calitativ, însă se încadrează în categoria de preţ economic" a declarat antreprenorul Daniel Guzu.

Domnia sa a adăugat: "Am analizat cererea din piaţă şi am investit într-un produs superior altor competitori din segment, în raport cu palierul de preţ în care se încadrează. Ne bazăm pe avantajul unui control bun al marginilor, asigurat de faptul că avem cercetare şi producţie proprie, în România, fără costuri suplimentare de import sau redevenţe. Suntem cunoscuţi pe şantiere pentru inovaţie şi calitate, putem îngloba această calitate şi în produse cu un preţ avantajos pentru cumpărător".

"Duraziv a mizat pe inovaţie în dezvoltarea produselor din portofoliu, acesta fiind motivul pentru care compania a reuşit să devină lider de piaţă în Capitală pe segmentul de tencuieli decorative şi unul dintre furnizorii preferaţi în şantiere din toată ţara", susţine Marius Terec, director Operaţiuni Adezivi.

Domnia sa a explicat: "Ne-am dorit să venim şi cu o ofertă din primul palier de preţ care să respecte totuşi cele mai stricte standarde în materie de calitate, pentru a oferi o alternativă care să nu afecteze rezistenţa şi calitatea lucrărilor executate cu acest tip de produse. Capcana preţului are două tăişuri, este important să vii cu un produs care să asigure acest echilibru între calitate şi preţ".

Lansarea AM7 va contribui la o majorare a vânzărilor de adezivi pentru placări ceramice. Produsul este un adeziv pe bază de ciment pentru gresie şi faianţă. Este ideal pentru suprafeţe neregulate şi prezintă o lucrabilitate foarte bună şi o aderenţă ridicată, se mai arată în comunicat.

Adezivul AM7 se poate utiliza în sistem cu chitul de rosturi Duraziv GM 57. GM 57 este ideal atât pentru lucrări la interior, cât şi la exterior sau pentru proiecte aflate într-un mediu cu grad ridicat de umiditate. Produsul formează o suprafaţă impermeabilă la apă, ca urmare a efectului de perlare. Este recomandat şi pentru pardoseli încălzite. Evită fixarea murdăriei şi formarea de mucegaiuri, fiind, de asemenea, rezistent la factorii atmosferici (ploaie, îngheţ, soare), dar şi la agenţii de curăţare. GM 57 este uşor de aplicat, uşor de curăţat şi nu pătează suprafaţa plăcilor.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2012 compania a raportat o cifră de afaceri de circa 17 milioane de euro.

Ştirile zilei

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Amenajări

Smart City

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Companii

Internaţional