Începând cu primăvara acestui an Velux România a introdus pe piaţa românească cea mai recentă inovaţie de pe piaţa ferestrelor de mansardă, şi anume, fereastra cu motor solar care consumă zero energie electrică. Răzvan Tudor, director general Velux România, ne-a declarat că principiul este foarte simplu: întregul necesar de energie este captat printr-o celulă solară fiind apoi stocat într-o baterie reîncărcabilă. Când butonul telecomenzii este acţionat, impulsul se transmite motorului care preia energia de la baterie şi deschide astfel fereastra.
În gama de accesorii "Zero Energie", compania include rulouri şi rolete exterioare pentru ferestrele de mansardă care funcţionează tot pe bază de celule solare şi care sunt soluţii viabile în special pentru mansardele finalizate deoarece nu necesită conectarea la nicio sursă de curent electric iar proprietarii mansardelor nu vor trebui să facă modificări ale finisajelor interioare sau pentru a monta produsele.
De asemenea, compania a lansat produse performante de instalare a ferestrelor de mansardă şi de izolare termică, care au rolul să asigure etanşarea perfectă, instalarea rapidă, corectă şi în special să reducă semnificativ pierderile de căldură şi să minimizeze riscul de condens în jurul ferestrelor. Este vorba de ramele de etanşare care au integrat un kit de izolare termică, concepute pentru instalarea ferestrei la o înălţime mai joasă cu 40 mm faţă de nivelul standard de instalare.
Totodată, compania a lansat un model nou de panou solar pentru sistemele solare pentru producerea apei calde şi cu aport la încălzire, panou care are un randament mărit faţă de modelul precedent.
"Anul acesta am abordat si un alt public, si anume, categoria designerilor şi arhitecţilor pentru care am organizat un eveniment de lansare a două produse al căror design este semnat de nume celebre: colecţia exclusivistă de rulouri opace de Karim Rashid şi aplica pentru tunelul solar, creată de Ross Lovegrove", menţionează domnul Tudor.
Ajustări de preţ la unele produse
Anul acesta, odată cu lansarea produselor noi au avut loc ajustari ale preţurilor la produsele Velux. A fost redus preţul ferestrei pentru acoperiş terasă, al tunelului solar cu tub reflectorizant rigid şi a unei părţi din categoria de accesorii pentru ferestre de mansardă. Restul produselor nu au suferit modificari de preţ.
În acelaşi timp, a continuat practica reducerii preţului ferestrelor pe măsura creşterii dimensiunii sau, altfel spus, cu cât fereastra aleasă de un client este mai mare, cu atât preţul pe metru pătrat este mai scăzut.
De asemenea, produsele oferite în cadrul unor soluţii complete sunt mai ieftine decât dacă ar fi achiziţionate individual.
O fereastra cât un balcon
După ce timp de aproape doi ani a menţinut aceleaşi preţuri pentru clienţii săi finali, compania "Kronlux", care distribuie brandul polonez Fakro, a majorat în 2011 preţurile cu 3 - 4%, modificare pe deplin justificată de caracteristicile produselor, susţin oficialii companiei.
Totodată, începând din acest an, compania oferă o serie de produse noi cum sunt ferestrele ce deţin certificatul "Viaţa în siguranţă" acordat de poliţia din Olanda. Alte produse noi sunt panourile solare şi rama de etanşare cu izolare termică suplimentară.
În al doilea semestru al acestui an, compania a introdus în oferta sa şi fereastra balcon - o fereastră cu dimensiuni generoase care se transformă într-un balcon în planul acoperişului.