Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare, a semnat doua noi contracte de distributie cu grupul finlandez Sanitec si producatorul german de accesorii de baie, Nicole.
Pentru noile marci introduse in portofoliu, oficialii Senso Ambiente anunta stabilirea unui obiectiv de vanzari de aproximativ 400.000 Euro, in primul an de la introducerea acestora pe piata.
Produsele Sanitec ofera un nivel crescut de siguranta in baie. Virgil Lixandru, director marketing si vanzari Senso Ambiente, explica: "Un exemplu ar fi baile pentru persoanele in varsta si cele cu dizabilitati, ce respecta strict normele europene, bai unde aceste persoane pot folosi fara restrictie oricare obiect."
Cumparatorii tinta pentru aceste produse sunt persoanele cu un venit mediu de aproximativ 350 euro. Cu o gama de preturi ce variaza intre 20 de euro (cel mai ieftin lavoar) si 400 euro (cel mai scump lavoar), produsele beneficiaza si de un design deosebit, datorita colaborarii cu renumitul designer Antonio Cittterio.
Referindu-se la marcile de accesorii ale producatorului german Nicole, Lixandru precizeaza: "Am ales aceste branduri de accesorii pentru baie deoarce au o varietate larga de produse, atat pentru segmentul economic dar si pentru cel mediu. De asemenea sunt marci germane ce respecta cu strictete calitatea, durabilitatea si functionalitatea produselor lor. Gama de preturi a produselor variaza intre 19 euro si 220 euro per articol."
Senso Ambiente a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de 2 milioane de Euro, cu o crestere de 38% fata de 2011 si previzioneaza pentru 2013 o cifra de afaceri de 2,2 milioane Euro ceea ce inseamna o crestere cu 10% fata de 2012.
Referitor la piata de obiecte sanitare premium aceasta va ajunge la aproximativ 50 milioane Euro in 2013, apreciaza reprezentantii companiei.
Grupul Sanitec, este o companie cu o cifra de afaceri de 753 milioane de euro, 18 fabrici in toata Europa si peste 6,500 de angajati. Aceasta este prezenta in toata Europa, Rusia de Sud si Ucraina.