Mircea Dumitru, directorul de vânzări-marketing al "Bramac", ne-a explicat că producţia societăţii include un segment economic (ţigla Natura), standard (precum Donau) şi Premium (cum este ţigla solzi Transilva). Domnia sa consideră că "anul 2008 nu a fost unul atât de fructuos pe cât se anunţa în primele două trimestre, dar am reuşit să creştem cu 23% vânzările în metri pătraţi faţă de 2007." Capacitatea de producţie a fabricii din Sibiu şi posibilităţile de livrare de la acest punct sunt completate în acest an de deschiderea unui depozit logistic în zona Ploieşti, spune domnul Dumitru.
Între noutăţile acestui an se numără noua suprafaţă Protector cu care se consolidează portofoliul de produse Premium (de această suprafaţă beneficiază ţiglele Alpina, Romana, Alpina Clasic şi Transilva), asigurând protecţie îndelungată împotriva: reziduurilor şi a depunerilor de praf; formării de alge şi muşchi; influenţelor generale ale climei; asigură rezistenţa de durată a culorii învelitorii şi protejează împotriva fenomenelor extreme ale naturii, relatează domnul Dumitru.
Domnia sa mai precizează că anul trecut Bramac a lansat panourile solare cu ramă încorporată, iar în 2009 a fost întregit portofoliul cu întreg sistemul solar, care cuprinde: panou solar, boiler, centrală termică pentru încălzirea ulterioară a apei, vas de expansiune, staţie solară şi automatizare.