La "Plannja" activitatea de marketing este în plină desfăşurare, iar investiţiile planificate pentru liniile de producţie vor fi implementate fără reduceri, lucru ce "ne va permite să ne situăm la nivelul pieţei", declară Nicola Bocaciu, directorul general. Din anul acesta, societatea va lărgi gama de produse comercializate pe piaţa româ-nească, trecând şi la prezentarea profilelor industriale: "Avem unele produse cu care suntem singuri pe piaţă, cum ar fi ţiglele metalice autoportante, care se montează direct pe căpriori sau de asemenea profile pentru acoperişuri mari de hale, care măresc distanţa dintre ferme până la 9-12 m fără pane intermediare sau acoperişul Energi Roof, care reduce cheltuielile la montare şi apoi cheltuielile energetice", relatează domnul Bocaciu, completând că preţurile de catalog încep de la circa 6,50 euro/mp.
"Plannja" a distribuit anul trecut ţigle metalice şi sisteme de preluare a apelor pluviale în valoare de aproximativ 4 milioane de euro, cu 30% mai mult faţă de anul precedent, la mijlocul anului 2008 realizându-se şi preluarea distribuitorului de către Plannja Suedia, ne-a precizat Nicola Bocaciu.