Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2024

STUDIU D&D RESEARCH:Peste 73% dintre consumatori şi-au montat tâmplărie PVC în locuinţe

S.A. Materiale /

Peste 73% dintre consumatori şi-au montat tâmplărie PVC în locuinţe

Doar 38% dintre clienţi îşi mai aleg singuri tâmplăria PVC

O mare parte dintre consumatorii din ţara noastră, mai exact 73,6% dintre aceştia, şi-au montat tâmplărie PVC în locuinţe, în timp ce 26,4% urmează să întreprindă un astfel de proiect în anul în curs, arată datele unui studiu realizat de D&D Research pentru Electric Plus, compania deţinătoare a brandului Barrier, care produce tâmplărie termoizolantă din PVC.

"Potrivit celor mai recente date, din ce în ce mai mulţi români preferă să apeleze la opinia specialiştilor atunci când trebuie să facă o alegere privind tâmplăria PVC pe care o vor utiliza în proiectele de construcţii sau de renovări. Procentul acelora care se decid asupra selecţiei produselor din această categorie singuri şi doar pe baza informaţiilor pe care deja le deţin este în scădere cu aproximativ 20% faţă de anul 2014", precizează un comunicat al companiei Barrier, trimis redacţiei.

În topul surselor care influenţează decizia consumatorilor cu privire la tâmplăria PVC potrivită nevoilor lor, se află constructorii - 21,9%, montatorii - 18,6%, în vreme ce locul al treilea este ocupat de arhitecţi - 6,9%.

Procentul celor care aleg marca de tâmplărie în etapa de cumpărare a materialelor este de 33,2%, aproape dublu faţă de acum doi ani. "Procesul general de achiziţie a materialelor este din ce mai complex şi include alegerea punctelor de vânzare, căutarea informaţiilor suplimentare, precum şi interacţiunea cu retailerii. Pe de altă parte, marea parte a românilor continuă să îşi aleagă tâmplăria PVC în etapa de planificare a proiectelor, 41,1%", precizează sursa citată.

Potrivit studiului, în ceea ce priveşte delegarea responsabilităţilor şi atribuţiilor către persoanele specializate, se menţin constante două direcţii: 28,5% dintre clienţi alocă lucrările în funcţie de etape, către firme şi persoane specializate, însă monitorizează munca acestora şi iau deciziile finale, în vreme ce 29,5% aleg chiar să se implice personal în realizarea sarcinilor mai uşoare dintr-un proiect.

Pentru a se informa cu privire la materialele de construcţii şi la tâmplăria pe care o doresc în locuinţa proprie, consumatorii folosesc mai multe surse de informare, dintre care prietenii, familia sau colegii se află pe primul loc - 61,4%. O altă sursă, extrem de importantă, o reprezintă site-urile producătorilor: 40,4%, în vreme ce blogurile şi reţelele de socializare au dobândit o pondere în creştere, respectiv de 35,9%. Următoarele poziţii în topul surselor de informare sunt deţinute de specialişti, constructori şi arhitecţi.

Studiul a fost realizat în luna aprilie 2016, pe un eşantion reprezentativ de 980 de persoane cu vârste cuprinse între 25 şi 65 de ani, cu o marjă de eroare de 3,3%.

Brandul Barrier este produs de către compania Electric Plus din Bacău, primul atelier de producţie fiind înfiinţat în anul 2003. În prezent, produsele Barrier sunt fabricate într-un centru de producţie din ţară în care lucrează peste 600 de persoane şi care are o capacitate de 1.000 de unităţi/zi.

Produsele Barrier sunt disponibile atât pe piaţa din ţara noastră, cât şi în Italia, Franţa, Belgia, Marea Britanie sau Germania.

Ştirile zilei

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Amenajări

Smart City

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Companii

Internaţional