Kludi Romania, producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, şi-a majorat cifra de afaceri cu aproape 13,5% în primele nouă luni ale anului curent comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011, ajungând la aproximativ 6,7 milioane lei.
Pentru intregul an 2012, compania estimeaza o crestere a vanzarilor de 12-13% fata de 2011.
"Afacerile Kludi in Romania continua trendul ascendent inceput inca din 2010. Aceste rezultate deosebite reconfirma estimarile noastre initiale potrivit carora preferintele tot mai multor cumparatori finali se indreapta catre produse de inalta calitate, atat din punctul de vedere al tehnologiei si functionalitatii, cat si al designului, dar care sunt disponibile la un pret convenabil. Aceste produse ajung sa detina, cea mai mare pondere (peste 51%) in totalul cifrei de afaceri a companiei in cei 12 ani de prezenta pe plan local", a declarat Florin Barabas, managing director Kludi Romania.
Compania anticipeaza un usor avans al vanzarilor, de 3-5% in 2013, comparativ cu rezultatele pe anul 2012. Aceasta crestere se va datora majorarii cotei de piata la peste 3% a Kludi in Romania, in contextul in care intreaga piata de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii va ramane, in cel mai fericit caz, constanta, potrivit estimarilor companiei.
Kludi a fost fondata in anul 1926 in Germania si are in prezent o cifra de afaceri anuala de aproximativ 100 milioane de euro. Compania dezvolta si produce baterii de lux pentru baie si bucatarie, sisteme de dus si accesorii pentru baie, precum si baterii medicale pentru clinici. In preyent, detine fabrici in Germania, Austria, Ungaria, Polonia si un joint-venture Kludi - RAK in Emiratele Arabe Unite, precum si centre de comercializare in Romania, Germania, Austria, Olanda, Franta, Polonia, Ungaria, Elvetia, Republica Ceha, Slovacia, Rusia si Emiratele Arabe Unite.