SIPEX anunţă încheierea unui parteneriat strategic cu TeraPlast vizând, asftel creşterea gamei de produse distribuite de SIPEX, prin cele 12 centre logistice pe care le deţin la nivel naţional.
"Parteneriatul încheiat cu TeraPlast susţine direcţia dezvoltare a SIPEX, de creştere a gamei de produse distribuite prin cele 12 centre logistice pe care le deţinem la nivel naţional. SIPEX introduce astfel în portofoliu un sistem complet de încălzire prin pardoseală, calibrat pe nevoile actuale ale consumatorilor, dezvoltat de TeraPlast sub brandul NeoTer. Această soluţie de încălzire este frecvent utilizată pentru construcţiile noi, dar şi pentru proiecte de renovare. Având o experienţă de 25 de ani ca distribuitor în piaţa materialelor de construcţii, suntem convinşi că parteneriatul va aduce valoare adăugată pentru ambele organizaţii'' a declarat Irinel Gheorghe, CEO SIPEX.
"Unul dintre obiectivele noastre în dezvoltarea activităţii de distribuţie este să ajungem mai uşor şi mai rapid la clienţi cu produsele noastre şi în zonele în care acestea încă nu sunt prezente. SIPEX este unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de construcţii din România, iar acest parteneriat strategic contribuie la extinderea bazei de distribuţie. În TeraPlast avem parteneriate de lungă durată prin care creştem alături de partenerii noştri în beneficiul întregii pieţe. Avem o foarte bună colaborare cu distribuitorii actuali, cu tradiţie, şi suntem convinşi că această asociere cu SIPEX, prin care urmărim ca produsele noastre să fie utilizate mai mult de către dezvoltatorii imobiliari din ţară, va îmbogăţi reţeaua de distribuitori TeraPlast" declară Alexandru Stânean, CEO TeraPlast.