Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2024

VLAD ROVO, COUNTRY MANAGER SOMFY ROMÂNIA ŞI MOLDOVA: "Românii percep din ce în ce mai mult locuinţa drept o investiţie solidă"

Smart City /

Vlad Rovo, Country Manager Somfy România şi Moldova

Vlad Rovo, Country Manager Somfy România şi Moldova


  • document ataşat apasă aici pentru a descărca.

    Afacerile Somfy România au crescut cu 29% în 2021

    Somfy România, furnizor de soluţii automatizate de umbrire şi acces în locuinţe şi clădiri comerciale, şi-a majorat cu 29% afacerile în 2021, în baza unui impuls accelerat al vânzărilor şi a tendinţei puternice de automatizare a caselor şi clădirilor, atât la interior, cât şi la exterior.

    Potrivit oficialilor companiei, ritmul de creştere a produselor conectate Somfy a fost de peste 40% în 2021, ritm care a fost, însă, afectat de lipsa componentelor electronice. Estimările Somfy arată că această tendinţă se va accelera în perioada următoare, când vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate.

    Vlad Rovo, Country Manager Somfy România şi Moldova, declară: "Creşterea spectaculoasă a vânzărilor locale în 2021, cu o dinamică chiar mai accelerată decât cea a Europei de Est sau cea a grupului, ne confirmă faptul că românii percep din ce în ce mai mult locuinţa drept o investiţie solidă. Piaţa de renovări şi construcţii noi a cunoscut o creştere substanţială începând cu iunie 2020, care se bazează pe dorinţa consumatorilor de a investi în confort, dar şi de a economisi energie. Am depus toate eforturile ca să răspundem acestei creşteri extrem de dinamice, atât la nivel local, cât şi global. Au fost mobilizate echipele de vânzări, producţie, achiziţie, logistică, dar şi departamentul de cercetare şi dezvoltare, care a regândit design-ul produselor către o generaţie viitoare din punct de vedere tehnologic, care să permită trecerea peste criza de componente electronice. Prioritatea noastră pentru 2022 va fi menţinerea nivelului ridicat de angajament faţă de clienţi".

    Somfy: "Penuria de componente electronice şi presiunea preţurilor materiilor prime limitează predictibilitatea pentru anul în curs"

    Contextul penuriei de componente electronice, alături de presiunea preţurilor materiilor prime şi a problemelor de aprovizionare continuă să limiteze predictibilitatea pentru anul în curs şi determină compania să manifeste prudenţă.

    Dar, în ciuda provocărilor globale în curs de desfăşurare, Grupul Somfy îşi intensifică semnificativ investiţiile pentru consolidarea capacităţii de producţie care să susţină creşterea, continuă eforturile de inovare, îşi adaptează logistica şi acce­lerează digitalizarea.

    Şi pe plan local, în anul 2022 compania va creşte rolul pe care îl are interacţiunea digitală cu partenerii şi va dezvolta noi metode de lucru. În acest sens, Somfy România lansează o întreagă suită de aplicaţii digitale care le uşurează munca partenerilor în relaţia lor cu clienţii, de la vânzare, la punere în funcţiune, până la reparaţii post-vânzare.

    Potrivit Somfy, în 2022 se observă deja o serie de factori care vor stimula suplimentar nivelul comenzilor din industria în care activează. Printre aceşti factori, compania aminteşte extinderea până la 140.000 de euro a plafonului pentru locuinţele noi care beneficiază de cota de 5% TVA, nevoia de diferenţiere din ce în ce mai ridicată a dezvoltatorilor imobiliari, creşterea exigenţelor cumpărătorilor în materie de design, calitate, confort şi eficienţă energetică, noile cerinţe de performanţă energetică a clădirilor sau fondurile dis­ponibile prin "PNRR - Componenta 5 - Valul Renovării".

    "Cu toate acestea, situaţia geopolitică regională, evoluţia economică a ţării noastre şi modificările legate de politica monetară şi fiscală, pot ridica provocări pe care nu le putem cuantifica la acest moment", a conchis Vlad Rovo.

    Somfy a lansat suita TaHoma, un trio de instrumente inteligente

    Somfy România a lansat, în luna aprilie, noua suită TaHoma, un trio de instrumente complementare care simplifică instalarea şi traiul proprietarilor de case inteligente. Prin această soluţie inteligentă, transformarea digitală a locuinţei devine mai intuitivă, mai simplă şi mai accesibilă tuturor.

    Vlad Rovo, Country Manager Somfy România şi Moldova, a declarat: "Somfy şi-a petrecut ultimii zece ani lucrând pentru ca ecosistemul său de casă inteligentă să fie printre cele mai complete şi mai deschise de pe piaţă. Pentru a obţine acest lucru, am făcut parteneriate cu cele mai importante mărci din domeniul încălzirii, climatizării şi iluminatului, dar mai mult, soluţiile noastre sunt compatibile cu principalele protocoale din domeniu şi cu asistenţii vocali. (...) În plus, aducem şi profesioniştilor cele mai recente inovaţii care le simplifică procesul de vânzare, instalare, dar şi mentenanţa echipamentelor conectate Somfy de la distanţă".

    Cu noua generaţie TaHoma, compania răspunde nevoii actuale a consumatorilor de simplificare a traiului zilnic, eliminând sarcinile repetitive şi rutina zilnică. Pe lângă confort, automatizarea locuinţei contribuie şi la eficienţa energetică a acesteia şi reduce costurile întreţinerii.

    În mod concret, utilizatorii suitei TaHoma pot salva scenarii personalizate cu ajutorul celor două butoane pentru a-şi activa echipamentul şi astfel simplifică diverse operaţiuni, cum ar fi la sosirea şi plecarea de acasă.

    Concepută de designerii de la Eliumstudio din Paris, unitatea inteligentă Somfy TaHoma switch este o soluţie cu design ecologic şi se poate plasa oriunde în locuinţă, fiind nevoie doar de o priză şi o conexiune Wi-Fi.

    TaHoma switch oferă compatibilitate nativă cu cei trei asistenţi vocali principali de pe piaţă: Amazon Alexa, Google Assistant şi Apple HomeKit. TaHoma switch este compatibil şi cu protocoalele Somfy RTS şi io-homecontrol, precum şi cu Zigbee 3.0, un standard mondial în iluminatul inteligent. Odată cu lansarea TaHoma switch, Somfy introduce şi noua sa aplicaţie TaHoma.

    Pe baza testelor efectuate cu utilizatorii, întreaga interfaţă a aplicaţiei a fost regândită pentru a face gestionarea echipamentelor şi mai intuitivă, prin simplificarea creării şi per­sonalizării sce­nariilor.

    Compania Somfy a fost fondată în Franţa, în anul 1969, iar în prezent este prezentă în 59 de ţări, cu 6.880 de angajaţi în întreaga lume, opt fabrici în Franţa, Italia, Polonia, Tunisia şi China.

    În România, filiala Somfy a fost înfiinţată în anul 2006, având în prezent o echipă de 13 angajaţi, un depozit logistic la Braşov şi un birou central în Bucureşti, dar şi o reţea de parteneri şi reprezentanţi teritoriali care asigură acoperirea la nivel naţional.

    Portofoliul de produse include sisteme de motorizare şi comandă destinate tehnicii de umbrire pentru exterior şi interior, sisteme automatizate de acces rezidenţial, soluţii de umbrire solară dinamică şi Smart Living.

    ------------------

    La nivel global, vânzările Somfy Group au atins 1,48 miliarde de euro în 2021, în creştere cu 17,6% comparativ cu anul financiar precedent.

    Printre zonele cu o contribuţie importantă la această performanţă se numără şi Europa de Est, cu o creştere de 19,7%.

    Ştirile zilei

    Revista
    BURSA Construcţiilor

    Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

    Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

    Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

    În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

    Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

    Locuinţe

    Piaţa Imobiliară

    Proiecte

    Amenajări

    Smart City

    Materiale

    Preţuri

    Finanţare

    Investiţii

    Perspective

    Companii

    Internaţional