Reţeaua hotelieră Ibis România a înregistrat, anul trecut, un grad de ocupare de 61% şi 170 mii de camere vândute, în creştere cu 11% faţă de anul 2012, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Pe piaţa autohtonă, Ibis deţine patru hoteluri de 3 stele: două în Capitală, lângă Gara de Nord şi Palatul Parlamentului, şi câte unul în Constanţa şi Sibiu, toate însumând 760 de camere.
Segmentul leisure a crescut foarte mult în 2013, ajungând la 28% din cifra de afaceri, iar numărul de camere vândute a fost de 47.998, sporind cu 34.5%, prin pachete şi tarife speciale cum ar fi "city break", oferte de weekend sau "last minute", precum şi a interesului sporit al turiştilor străini pentru ţara noastră, potrivit directorului general al Ibis România, Ioan David.
Tot anul trecut, turiştii români au avut ponderea de 70% din cazările hotelurilor Ibis, urmaţi de germani, italieni, francezi şi greci, fiecare cu aproximativ 5% din cazări. Şi pe piaţa de conferinţe şi evenimente, Ibis a avut, în 2013, o creştere cu 17% a numărului de săli de conferinţă vândute pentru organizarea de evenimente, până la 2.925 săli. Cele 4 hoteluri Ibis au 24 de săli de conferinţe si seminarii, cu un total de până la 1.650 de locuri.
La finele anului trecut, 27% din rezervările hotelurilor Ibis au fost efectuate online, 11% fiind rezervări directe pe site-urile proprii, iar 16% rezervări pe site-urile specializate, se mai arată în comunicat.
Înfiinţat în 1974, Ibis are peste 113 mii de camere şi 933 de hoteluri în 53 de ţări, iar în România are în total 234 de angajaţi.