Guvernul a aprobat in ultima sedinta modificarea indicatorilor tehnico-economici pentru autostrada Cernavoda-Constanta. Astfel, costul acestui segment de autostrada se ridica la 1,76 miliarde lei cu TVA inclus. Investitia a fost finantata de Banca Europeana de Investitii si prin fonduri alocate de la bugetul de stat.
In iulie 2012 tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia a fost deschis circulatiei in regim de drum national iar tronsonul Medgidia-Constanta in regim de autostrada.
In luna noiembrie anul trecut Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale a anuntat finalizarea lucrarilor la cele doua tronsoane.
Totodata in sedinta de miercurea trecuta Guvernul a aprobat indicatorii-tehnico economici pentru cinci variante ocolitoare. Valoarea totala a investitiilor este de 1,16 miliarde de lei, inclusiv TVA. Finantarea este asigurata din Fondul European de Dezvoltarea Regionala si de la bugetul de stat.
Proiectele vizate sunt urmatoarele: "Varianta ocolitoare a orasului Bacau, pe DN 2 - etapa I½, "Varianta ocolitoare a orasului Brasov, pe DN 1½, "Varianta ocolitoare a orasului Medias, pe DN 14½, "Varianta ocolitoare a orasului Reghin, pe DN 16 si DN 15½ si "Varianta ocolitoare a orasului Targu Mures, pe DN 13 si DN 15½.
Au fost aprobati de asemenea indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea DN 6, sectorul Drobeta-Turnu Severin-Lugoj (km 332+150 - 494+500), judetele Mehedinti, Caras-Severin si Timis. Valoarea proiectului este de 943,44 milioane lei, TVA inclus. Proiectul este finantat de la bugetul de stat.
Costurile de realizare a podului rutier peste Oituz la Poiana Sarata (pe DN11km90+450), judetul Bacau, se ridica la 5,95 milioane lei, TVA inclus, potrivit
indicatorilor tehnico-economici aprobati in aceeasi sedinta de Guvern. Finantarea este asigurata din Fondul European de Dezvoltarea Regionala.