Reţeaua hotelieră Ibis România, parte a grupului internaţional Accor, a înregistrat în prima jumătate a anului 2014 un grad de ocupare de 62% şi peste 85 600 de camere vândute, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor furnizate de companie.
Din totalul camerelor vândute în România, 77% au reprezentat cazări aferente călătoriilor de afaceri, segmentul de leisure generând 23% din cazări.
Turiştii români au adus 65% din cazările la hotelurile Ibis în prima jumătate a anului 2014, urmaţi la mare distanţă de germani, italieni, francezi şi greci, fiecare cu aproximativ 5% din cazările Ibis.
Ibis a avut o evoluţie constantă pe segmentul de conferinţe şi evenimente, cu 1500 de săli de conferinţă vândute în perioada ianuarie-iunie 2014, similar cu aceeaşi perioadă din 2013. Cele 4 hoteluri Ibis au 24 de săli de conferinţe si seminarii, cu un total de până la 1650 de locuri.
În primul semestru al anului 2014, 28% din rezervările în hotelurile Ibis au fost efectuate pe canale online, 11% fiind rezervări directe pe site-urile proprii, iar 17% rezervări generate de site-uri specializate.
"Pentru restul anului 2014, estimăm o consolidare a rezultatelor, atât în privinţa cazărilor, cât şi în ce priveşte segmentul de conferinţe şi evenimente, în care hotelurile Ibis şi-au demonstrat competitivitatea. Ne aşteptăm la o creştere moderată în trimestrul 3, în special în segmentul de business, din care provin majoritatea oaspeţilor noştri şi pentru care hotelurile Ibis sunt o alegere perfect adaptată, atât ca servicii, cât şi ca nivel al preţurilor", a declarat Ioan David, director general Ibis România.
Ibis operează în România 4 hoteluri de 3 stele, respectiv două în Bucureşti şi câte unul în Constanţa şi Sibiu.
În total, cele 4 hoteluri au 760 de camere, astfel: 250 de camere la Ibis Bucureşti Gara de Nord, 161 de camere la Ibis Bucureşti Palatul Parlamentului, 154 de camere la Ibis Constanţa şi 195 camere la Ibis Sibiu. În total, reţeaua Ibis are 235 de angajaţi în România.