Ca urmare extinderii globale şi pentru a se adapta pieţei dinamice, compania internaţională Jones Lang LaSalle specializată în furnizarea de servicii de consultanţă în domeniul imobiliar, a decis ca de acum înainte să utilizeze numele de "JLL" la nivel mondial, anunţă aceasta într-un comunicat de presă.
Odată cu numele, compania lansează şi un nou logo. Acestea au scopul de a fi recunoscute mai uşor în diferite ţări şi culturi, de a fi mai uşor de reţinut şi de pronunţat în toate limbile de pe glob şi sunt mai potrivite aplicaţiilor digitale şi canalelor mobile.
Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer la JLL, afirmă: "Ne adaptăm numele firmei, însă moştenirea noastră culturală, de colaborare, integritate şi etică precum şi livrarea de plusvaloare către clienţi, societate şi investitori rămân neschimbate. JLL este mai uşor de pronunţat, de reţinut, mai vizibil şi reprezentativ pentru companie în orice ţară activează spre a deservi clienţii noştri."
Doyle continuă: " Sfera din logo-ul JLL simbolizează toate aceste concepte - o companie globală, având însă conexiuni locale, construite în strânsă colaborare cu clienţii nostri, oriunde aceştia necesită serviciile noastre."
Numele "JLL" şi noul logo se vor implementa la nivel local într-o perioada ce va dura maximum 2 ani. Numele legal al firmei - Jones Lang LaSalle Incorporated, precum şi numele filialei LaSalle Investment Management vor rămâne neschimbate, susţine comunicatul.