Intreprinderile mici si mijlocii nu dispun in prezent de un acces facil la oferta de proprietati comerciale. In replica, Imobiliare.ro a lansat portalul SpatiiComerciale.ro, proiect online destinat exclusiv segmentului comercial.
Noua platforma va reuni anunturi in materie de spatii de birouri, retail, hale logistice si industriale, terenuri, dar si de alte proprietati cu potential investitional.
Potentialii chiriasi mici si mijlocii pot reprezenta o piata buna pentru spatiile stradale sau cladirile de birouri clasa B sau C.
"Prin noua platforma, Imobiliare.ro vrea sa faciliteze comunicarea, uneori obstructionata din cauza gradului ridicat de fragmentare, dintre acel segment al cererii reprezentata de IMM-uri si firme antreprenoriale si oferta existenta pe piata locala a proprietatilor comerciale", subliniaza Adrian Erimescu, directorul general Imobiliare.ro.
In momentul lansarii, pe platofrma erau inregistrate aproximativ 9.500 de proprietati din aproape 440 de localitati din toata tara. O treime din oferta este concentrata in Bucuresti.
Dezvoltatorii proiectului si-au propus sa atraga venituri cumulate de un milion de euro si peste 30.000 de anunturi pana la finalul lui 2015.