PREMIERĂ PENTRU PIAŢA HOTELIERĂ DIN ŢARA NOASTRĂAccor aduce în Bucureşti hotelurile Tribe şi Adagio
Piaţa Imobiliară / 06 septembrie 2021
Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România: "Încă este nevoie de camere de calitate în Bucureşti"
Accor, lider global în domeniul ospitalităţii augmentate, şi dezvoltatorul proiectului de tip mixed use Nest + Basarab, au realizat un parteneriat care aduce o dublă premieră pe piaţa ospitalităţii din România: hotelul Tribe Bucharest Basarab şi aparthotelul Adagio Bucharest Basarab, împreună într-o singură clădire. Unităţile de cazare vor fi inaugurate în 2024, în Bucureşti, potrivit reprezentanţilor proiectului care presupune o investiţie de 50 de milioane de euro.
Viitoarele hoteluri vor fi localizate în cadrul complexului de lifestyle Nest + Basarab, lângă Podul Basarab, aproape de centru şi de destinaţiile relevante pentru afaceri şi divertisment ale oraşului.
Hotelurile Tribe şi Adagio vor fi operate de Accor în cadrul unui contract de management.
Frank Reul, vicepreşedinte pentru dezvoltare în Europa de Nord, în cadrul Accor, a declarat luna trecută: "Conceptul revoluţionar al brandului de lifestyle Tribe şi confortul aparthotelului Adagio se adresează unor segmente de piaţă care nu sunt acoperite de oferta de ospitalitate existentă - hoteluri de design şi stil de viaţă pentru nomazi contemporani şi sejururi pe termen lung. Prin urmare, suntem încrezători că vor fi întâmpinate cu căldură de piaţă şi se vor bucura de o lansare şi o operare de succes".
La rândul său, Lucian Marinescu, Pre-Opening General Manager, Tribe Bucharest Basarab & Adagio Bucharest Basarab, a spus: "Lansarea acestui proiect îndrăzneţ reflectă angajamentul nostru de a aduce în Bucureşti produse şi servicii noi, interesante, precum şi de a contribui la dezvoltarea comunităţii locale, prin regenerarea urbană a unei zone cu un potenţial semnificativ. În cadrul acestui parteneriat, Accor completează capacităţile noastre de dezvoltare şi ne susţin în îndeplinirea viziunii noastre de a transforma hotelurile Tribe-Adagio într-o destinaţie de referinţă pentru călătorii de afaceri şi de leisure, precum şi pentru comunitatea din proximitate".
Tribe, cel mai nou brand de lifestyle al Accor, se dezvoltă rapid în toată Europa
Tribe este cel mai nou brand de lifestyle al Accor, care se dezvoltă rapid în toată Europa, pe segmentul luxului accesibil, unde designul este un element-cheie. Noul hotel cu 85 de camere este creat pentru oaspeţi şi localnici, oferă spaţii publice, un restaurant, un bar cu terasă exterioară, un perete dedicat produselor proaspete, un spaţiu multifuncţional care poate fi împărţit în săli de întâlnire separate şi parcare subterană. Conceptul are, de asemenea, o piscină, o zonă de wellness şi o sală de fitness care vor fi accesibile atât pentru oaspeţii hotelului, cât şi pentru comunitatea locală. Cu un design inovator, cu spaţii comune deschise, tehnologie de ultimă generaţie şi servicii accesibile, acesta va fi un hotel midscale de 4 stele.
Adagio oferă un spaţiu de locuit, mai degrabă decât o cameră de hotel
Noul aparthotel Adagio va oferi 115 camere şi apartamente, un living care funcţionează ca recepţie şi lobby, o zonă pentru micul dejun, spălătorie automată pentru oaspeţi şi propria parcare privată subterană. Adagio este conceput pentru cei care caută confortul unui apartament cu servicii hoteliere. Adagio oferă un spaţiu de locuit mai degrabă decât o cameră de hotel, astfel încât oaspeţii să aibă spaţiu pentru somn, masă, relaxare şi lucru. Brandul Adagio este creat pentru sejururi pe termen mediu şi lung.
Călin Ile, FIHR: "Piaţa hotelieră îşi revine"
Călin Ile, membru în board-ul Hotel Basarab SRL, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România (FIHR), declară: "Piaţa hotelieră a trecut prin momente grele în pandemie, dar îşi revine. Vedem noi investiţii, ceea ce arată încrederea pe care putem să o avem într-o destinaţie care nu s-a dezvoltat cum trebuie, dar care are un potenţial fantastic, pe care sperăm să-l exploatăm cât mai repede. Apariţia unor hoteluri inovative precum Tribe şi Adagio vin să răspundă aşteptărilor în schimbare ale clienţilor de azi - siguranţă, încredere, elemente digitale. Noi aducem hoteluri bune, dar dacă destinaţia nu se poziţionează corespunzător, cercul nu e complet. Trebuie să valorificăm potenţialul pe care îl are Capitala. Încă este nevoie de camere de calitate în Bucureşti. Capitala are circa 12.000 de camere, iar în 2019 avea 2,3 milioane de turişti, din care 1,4 milioane străini. Estimările noastre sunt că, cel târziu în 2024, când hotelurile Tribe şi Adagio se vor deschide, piaţa hotelieră va fi cel puţin la nivelul din 2019. Până atunci vom recupera toate pierderile din anii de pandemie".
Accor este un grup cu peste 5.100 de hoteluri şi 10.000 de restaurante şi baruri în 110 ţări. Accor operează branduri de lux şi premium, soluţii pentru segmentele midscale şi economic.
-----
NEST + Basarab este un proiect premium de dezvoltare pentru uz mixt, situat în apropierea podului Basarab. Proiectul este dezvoltat în patru faze şi, la finalizare, va aduce pe piaţă 235 de apartamente şi loft-uri, zone de retail, un centru de wellness şi spa, parcare subterană şi cele două hoteluri noi, Tribe şi Adagio. Fazele 1 şi 2 ale dezvoltării sunt deja finalizate sub numele Petru Rareş 1259. Complexul include 165 de unităţi rezidenţiale, spaţii comerciale şi parcare subterană.
Petru Rareş Lofts reprezintă a treia fază a proiectului şi este programat să înceapă anul acesta. Petru Rareş Lofts este un complex rezidenţial tip boutique cu 70 de unităţi de designer care deţin semnătura AdnBa Architects.
A patra fază a proiectului Nest + Basarab este reprezentată de cele două hoteluri Accor - Tribe şi Adagio.