Portalul digital myHünnebeck, un serviciu complementar oferit de Hünnebeck România, unul dintre principalii furnizori locali de sisteme de cofraje, eşafodaj şi schele, a fost adoptat de către 40% din clienţii companiei la un an şi jumătate de la lansare. Soluţia inteligentă optimizează încă de la implementare viteza de reacţie în gestionarea proiectelor de şantier, fiind un instrument de lucru facil pentru partenerii companiei. Mai mult de atât, clienţii care plasează comenzi din catalogul de consumabile prin intermediul platformei, beneficiază de o grilă de preţuri mai avantajoasă.
Instrumentele digitale, adoptate la scară tot mai largă de sectorul de construcţii datorită unor avantaje care includ flexibilitatea, optimizarea proceselor şi rentabilitatea, pot aduce, încă de la prima utilizare, avantaje competitive pentru jucătorii din domeniu.
"În special din perspectiva transparenţei şi accesului permanent la informaţii, platformele online au capacitatea de a eficientiza munca de administrare a proiectelor de construcţii comerciale, industriale, rezidenţiale sau de infrastructură, eliminând birocraţia inutilă şi reducând timpul de aşteptare în favoarea acţiunii imediate. Investiţiile iniţiale modice de timp şi resurse pentru adoptarea digitalizării livrează câştiguri pe termen lung, măsurate în economii concrete, şi susţinute de o planificare optimizată în baza unor date centralizate şi transparente. Acelaşi avantaj îl asigură şi portalul nostru, myHünnebeck", a declarat Mircea Georgescu, director general al Hünnebeck România.
Construită în baza celor mai bune practici din industrie, interfaţa de comunicare cu clienţii lansată în noiembrie 2020 de către Hünnebeck pe plan local înglobează toate aceste beneficii şi îşi propune să devină o soluţie complementară de creştere a productivităţii.
Experienţa clienţilor care folosesc deja portalul myHünnebeck arată că instrumentul digital este o soluţie practică şi uşor de adoptat. Livrat în varianta desktop, accesibilă din browser, cât şi ca aplicaţie de mobil pentru iOS şi Android, portalul poate fi folosit de oriunde şi în orice moment.
Încă de la instalare, platforma permite o organizare mult mai bună a proiectelor de şantier şi o eficienţă crescută în administrarea lor. Informaţiile esenţiale despre proiectele active ale clienţilor, actualizate zilnic, sunt prezentate într-o interfaţă intuitivă şi organizate în secţiuni distincte, precum datele despre materiale, incluzând avize de livrare şi retur şi datele financiare.
Platforma oferă atât un instrument complementar de comunicare rapidă cu Hünnebeck, cât şi o modalitate autonomă, independentă de orele de lucru, de gestionare a materialelor, reducând substanţial timpii de aşteptare pentru a obţine şi a transmite informaţii. În plus, soluţia aduce posibilitatea de a gestiona costurile în mod centralizat, inclusiv cu acces la o arhivă a proiectelor finalizate, în funcţie de care se poate optimiza rentabilitatea proiectelor viitoare. Totodată, clienţii care folosesc platforma pentru a plasa comenzi au acces la de o grilă de preţuri mai avantajoasă cât şi de un discount de 40% la consumabile şi scule de mână. Catalogul complet este disponibil aici.
Flexibilitatea, unul dintre principalele atuuri ale digitalizării, a fost atent implementată şi în modul de administrare al utilizatorilor. Un administrator de clienţi gestionează drepturile de acces pe care fiecare utilizator le are pe proiect individual, în funcţie de necesităţi. Spre exemplu, un utilizator care se ocupă de partea financiară are acces doar la datele financiare, pentru a se putea concentra la sarcinile sale fără a pierde timp căutând printr-un surplus de informaţii irelevante. În acelaşi timp, un utilizator care are nevoie de imaginea de ansamblu poate primi acces la toate secţiunile portalului.
Ecosistemul aplicaţiilor pentru proiecte de şantier este în plină dezvoltare, iar utilizatorii au adesea nevoie să lucreze cu multiple soluţii. Tocmai de aceea, portalul myHünnebeck include şi o funcţie de exportare a datelor, care permite salvarea şi reutilizarea independentă a acestora.
Având în vedere provocările în creştere din mediul digital, portalul optează pentru securizarea informaţiilor pe două niveluri. În primul rând, clienţii îşi pot asigura protecţia prin drepturile de acces pentru utilizatori, pe care le pot limita în funcţie de necesităţi, fără a expune mai multe date decât este necesar. Apoi, accesul la myHünnebeck este criptat, aplicând recomandările de securitate cibernetică.
"În dezvoltarea acestui proiect, am aplicat feedbackul oferit de clienţii implicaţi în faza de testare, astfel încât soluţia să se plieze pe nevoile lor practice. Printre funcţionalităţile solicitate, se numără retururile de material, dar şi comenzile de accesorii şi consumabile. Fiecare client care adoptă soluţia are posibilitatea să o personalizeze după preferinţe, dar şi să contribuie la dezvoltarea ei prin feedbackul oferit", a încheiat Mircea Georgescu.
* * *
Despre Hünnebeck
Hünnebeck România este parte a companiei germane Hünnebeck, una dintre mărcile de tradiţie din portofoliul grupului american BrandSafway. Hünnebeck, cu sediul în Europa, a luat naştere în urmă cu peste 90 de ani, în 1929, şi este unul dintre principalii furnizori europeni de echipamente de cofraj, schele şi sisteme de siguranţă caracterizate de o calitate înaltă, flexibilitate şi rentabilitate. Hünnebeck oferă, de asemenea, o gamă largă de servicii destinate proiectelor, variind de la inginerie, logistică de şantier, servicii de curăţenie şi reparaţii, instruire a utilizatorilor şi servicii de cofraj până la dezvoltarea completă a proiectului. Hünnebeck este parte a diviziei de cofraj din cadrul BrandSafway, divizie ce include şi SGB (Orientul Mijlociu / Asia) şi Aluma Systems (America de Nord şi America Latină).
În România, Hünnebeck deţine două sedii şi depozite în Bucureşti - Rudeni şi în apropiere de Cluj-Napoca - Căpuşu Mare, în cadrul cărora activează cca. 80 de angajaţi.
BrandSafway cu sediul central în Kennesaw, GA, SUA, este furnizor principal de servicii de specialitate pentru pieţele internaţionale de energie, de industrie şi pentru pieţele de infrastructură din întreaga lume. Gama extinsă de servicii include schele şi echipamente de acces, servicii de protecţie împotriva coroziunii, servicii de anvelopare şi vopsire, de izolare, ignifugare, materiale refractare, servicii mecanice, inginerie, sisteme de cofrare şi eşafodaj. Ca parte a prezenţei sale globale, BrandSafway serveşte peste 32.000 de clienţi din întreaga lume printr-o reţea strânsă de peste 38.000 de angajaţi în 225 de locaţii din 30 de ţări.