Bulgari intră pe piaţa hotelieră din China
Internaţional / 07 septembrie 2017

Al patrulea hotel de lux al Bulgari va fi deschis la Beijing, la finele acestei luni
Compania are în plan să inaugureze şi în Shanghai un hotel, în 2018
Producătorul italian de bijuterii şi articole de lux Bulgari va lansa, la data de 27 septembrie, un hotel la Beijing, care va fi primul din China, după ce a inaugurat unităţi hoteliere premium în Milano, Bali şi Londra.
La fel ca toate celelalte hoteluri Bulgari, şi acesta a fost proiectat de arhitectul şi designerul de mobilă italian Antonio Citterio. Hotelul din China, al cărui plan a fost anunţat în 2014, este amplasat în cartierul Chaoyang din Beijing.
Silvio Ursini, vicepreşedinte executiv al Bulgari Group, responsabil cu divizia Bulgari Hotels & Resorts, a declarat că una din pieţele cheie pentru planul de expansiune globală a companiei este China.
Lanţul de hoteluri de lux aparţinând Bulgari nu este străin populaţiei bogate din China, care călătoreşte frecvent în Bali şi Indonezia, pentru petrecerea vacanţelor.
Bulgari nu este singura marcă de lux interesată de piaţa chineză. La rândul lor, producătorii de articole de lux Versace şi Armani plănuiesc să inaugureze hoteluri în mai multe zone metropolitane din China, precum oraşul Chengdu.
Pe lângă hoteluri, mai mulţi jucători din industria de lux, printre care Gucci şi Salvatore Ferragamo, au deschis cafenele, restaurante, studiouri de design şi alte unităţi, în vederea extinderii serviciilor şi produselor lor, urmărind astfel să atragă cât mai mulţi clienţi din China.
Bulgari Hotels & Resorts mai are în plan să inaugureze încă trei hoteluri în lume, în următorii ani, în Dubai (decembrie 2017), Shanghai (2018) şi Moscova (2019).