Consiliul Judeţean Olt derulează în prezent patru programe de îmbunătăţire a infrastructurii sociale, programe pentru care a semnat contracte de finanţare din fonduri europene prin Programul Operational Regional, Axa prioritară 3, ne-a declarat domnul Paul Stănescu, preşedintele Consiliului Judeţean Olt.
Astfel, pentru proiectul "Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Slatina", contractul de finanţare a fost semnat la 23 decembrie 2009. Durata de implementare a proiectului este de 30 luni de la data semnării contractului.
La jumătatea lunii iunie, erau atribuite contractele de servicii de publicitate şi promovare, servicii de audit financiar şi servicii de supraveghere a execuţiei lucrărilor; procedura de atribuire prin licitaţie deschisă a contractului de execuţie lucrări era în desfăşurare. La 18 mai a fost depusă cererea de prefinanţare pentru suma de 2,34 milioane lei, dar până la jumătatea lunii iunie era neplatită.
Contractul de finanţare a proiectului "Modernizarea centrului de recuperare persoane cu handicap Cezieni" a fost semnat la 6 octombrie 2009, proiectul având o durată de implementare de de 24 luni.
La jumătatea lunii iunie erau atribuite contractele de servicii de publicitate şi promovare, servicii de audit financiar, servicii de supraveghere a execuţiei lucrărilor; inclusiv contractul de execuţie lucrări.
Cererea de prefinanţare a fost depusă în februarie 2010 pentru suma de 414. 510 lei şi a fost plătită în aprilie 2010.
Un al treilea proiect vizează "Modernizarea centrului de îngrijire şi asistenţă Slatina". Pentru acesta contractul de finanţare a fost semnat la 27 noiembrie 2009, proiectul având o perioadă de implementare de 18 luni.
La jumătatea lunii iunie erau atribuite contractele de servicii de publicitate şi promovare, servicii de audit financiar şi servicii de supraveghere a execuţiei lucrărilor; procedura de atribuire prin licitaţie deschisă a contractului de execuţie lucrări era în desfăşurare. Cererea de prefinanţare urma să fi depusă la 17 iunie pentru suma de 261.292,35 lei.
În 18 februarie 2010 a fost semnat contractul de finanţare pentru proiectul "Reabilitarea şi dotarea şcolii speciale ajutătoare Balş". Durata de implementare a proiectului este de 12 luni. La jumătatea lunii iunie erau atribuite contractele de servicii de audit financiar şi servicii de supraveghere a execuţiei lucrărilor; procedurile de atribuire prin licitaţie deschisă a contractului de execuţie lucrări şi a contractului de servicii de publicitate şi promovare erau în desfăşurare. Cererea de prefinantare depusă în 8 aprilie 2010 pentru suma de 301.439,50 lei, a fost platită în mai 2010.