După inaugurarea a celor şase magazine pe 17 octombrie, conducerea Brico Dépôt îşi menţine obiectivul de a ajunge la 40-50 de unităţi în viitor, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Potrivit sursei citate, Brico Dépôt continuă procesul de transformare în lunile următoare, iar în prezent este în căutare de parteneriate prin care să îşi optimizeze activele.
"După inaugurarea cu succes a celor şase magazine pe 17 octombrie, suntem convinşi că Brico Dépôt este un format adecvat pentru a fi extins în România. Avem o strategie dinamică, iar scopul nostru este să menţinem lucrurile în mişcare. În timp ce ne continuăm avansul pe piaţă, suntem deschişi către noi parteneriate. În acest moment suntem în discuţii cu potenţiali parteneri pentru a optimiza spaţiul din magazinele existente. Formatul Brico Dépôt se concentrează în special pe eficienţă, astfel încât am decis că închirierea spaţiilor libere din magazinele noastre este cea mai bună soluţie pentru a le exploata potenţialul la maximum", este citat în comunicat Patrick Papot, CEO adjunct Romania, Brico Dépôt.
Managementul Brico Depot ia în considerare închirierea spaţiilor rămase libere după transformarea magazinelor.
Brico Dépôt, deţinut de compania britanică Kingfisher plc, operează în prezent în opt puncte comerciale: trei în Bucureşti - Pantelimon, Orhideea şi Chiajna, şi magazinele deschise la mijlocul lunii octombrie în ţară, la Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.