Kuma România, producător local de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, anunţă, într-un comunicat de presă, o cifră de afaceri pentru anul 2013 de 3 milioane de euro.
Anul 2013 a reprezentat pentru companie anul investiţiilor, Kuma alocând aproximativ 400.000 de euro pentru extinderea şi tehnologizarea liniilor de producţie. Nivelul afacerilor companiei s-a menţinut, în acest an, similar cu cel al anului anterior, firma estimând şi pentru 2014 o menţinere a business-ului. "Pentru anul acesta estimăm o mentinere a cifrei de afaceri. În plus, printre obiectivele companiei pentru 2014 se numără şi întărirea relaţiilor de colaborare cu dealerii deja existenţi", a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.
În 2014, compania lansează conceptul Kuma All for you, prin care oferă clienţilor un pachet necesar pentru renovarea sau amenajarea zonelor de baie şi de bucătărie, dar şi pentru partea de glafuri pentru ferestre de interior sau exterior. Prin această lansare, Kuma estimează o creştere a vânzărilor pe segment de 20%.