Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2024

Primaria Generala si Guvernul isi propun sa transforme Bucurestiul

A.D. Perspective /

Primarul general al Bucurestiului, Sorin Oprescu si Primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanu.

Primarul general al Bucurestiului, Sorin Oprescu si Primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanu.

Proiectul inchiderii arcului nordic al Inelului Median de circulatie al Capitalei va fi realizat cu parteneri chinezi, a declarat Sorin Oprescu, primarul general al Bucurestiului, in cadrul unei dezbateri privind perspectivele de dezvoltare ale Capitalei.

Primarul general a precizat ca planurile urbanistice zonale si studiul de fezabilitate aferente proeictului urmeaza sa fie supuse votului Consiliului General. Ulterior, proiectul ar urma sa fie implementat prin parteneriat public-privat cu investitori chinezi. In acest scop Primaria a semnat un memorandum cu partea chineza.

Noua artera va uni Soseaua Colentina cu Soseaua Virtutii si are o valoare estimata la 1,3 miliarde euro, in varianta maximala. Proiectul trebuie urgentat in contextul in care noua autostrada A3 urmeaza sa aiba ca punct terminus partea de NE a orasului, iar infrastructura existenta nu poate prelua traficul suplimentar generat, a argumentat domnul Oprescu.

Domnia sa a precizat ca, pentru finantarea investitiei, sunt vizate mai multe surse: introducerea unei roviniete, fonduri ale municipalitatii si sprijin guvernamental.

Primul-ministru Mihai-Razvan Ungureanu, prezent in cadru evenimentului, si-a exprimat sustinerea pentru proiectele de dezvoltare ale Bucurestiului: "Puteti conta pe un parteneriat onest si puternic intre guvern si primaria generala". Domnia sa a subliniat ca, pentru Romania, Bucurestiul reprezinta "cea mai mare acumulare de valoare economica si intelectuala".

Proiectul arcului nordic al Inelului Median prevede realizarea unui sistem rutier complex, cu o lungime de aproximativ 13,5 km (intregul Inel Median, avand in jur de 64-65 km lungime), constand intr-o artera principala cu 6 benzi, la care se adauga artere colectoare pentru traficul local. Noul drum se va desfasura preponderent de-a lungul caii ferate Bucuresti-Constata. In varianta cel mai adesea vehiculata, drumul va include si doua tunele subterane a cate 2 km lungime, precum si un mare pasaj rutier peste trajul de cale ferata dinspre Chitila. Punctul terminus va fi in zona Pietei Crangasi, unde obiectivul va putea fi corelat cu o alta mare investitie a municipalitatii - viitoarea penetratie Splaiul Independentei - Autostrada A1.

Ştirile zilei

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Perspective

Companii

Internaţional